Hjælp til at samle en ph5

Jeg har skilt vores lampe ad, da den trængte til at blive frisket op, men nu kan jeg simpelthen ikke samle den igen. Det virker som om pinden, der går gennem hele lampen, er blevet for kort. Tror selv, at fejlen ligger i de små metalrør, at jeg ikke har sat dem rigtigt på. Der er jo forskellige længder på dem, og kan desværre ikke huske, hvor på lampen de sad.

Skulle jeg være så heldig, at der findes nogen derude, der har en samlemanual? Eller ved I hvor man kan henvende sig og få hjælp. Vil nødigt øve mere vold på den.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der er 3 stænger skal de jo have en af hver længde hver der er 3 af, så kan det da bare ikke gå galt eller hvad.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja, det siger jo sig selv, at rørene skal have samme længde, når de sættes i, men det er bestemt ikke ligegyldigt, hvor på lampen de sidder. Har prøvet mig frem og kan se, at der opstår megen luft mellem rør og skærm, hvis jeg bruger den forkerte rørlængde.

Har du en ph5 hængende, kan du hjælpe mig ved at fortælle, hvilken størrelse, der skal sidde hvor.

Mål på rørene:
48 mm
44 mm
28 mm
25 mm
21 mm
12 mm

Man fristes til at tro, at rørene sættes i efter ovenstående rækkefølge, men det dutter bare ikke.
Tillykke med at lampe nu igen er samlet rigtigt

Dejligt at du lukkede tråden sammen med løsningen

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Prøv at se HER

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis