Hård og træls kobling.

Hej jeg lidt problemer med min seat cardoba 1,6 fra 1999. Koblingen er hård og træls, knager meget når jeg trykker den ned, men kablet virker til at være i orden. Den kobler fint fra og til som den skal.
Hvad er grunden til at en kobling bliver hård at træde ned, og er der nogen der ved hvordan man nemmest skifter den.
mvh alte

Ps: Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man søger i dette forum for jeg synes, at den viser blank hver gang jeg søger om et emne!!

<p>&#160;</p>
Hej jeg lidt problemer med min seat cardoba 1,6... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Se det kommer der ud af at købe en sådan sær bil!!
Hvis vandpumpen er til at betale, ville jeg skifte den. Den holder sikkert ikke ret længe på en sådan sær bil, og du ved jo heller ikke hvor længe tidligere ejere har kørt med den.

Med venlig hilsen
ktm

 

En sær bil nu må du holde Hi.., er det ikke næsten en vw..håber ikke der er nogen der bliver stødt over den bemærkning hi. Bortset fra det, så køre den faktisk ret godt. Det bedste er at kanten mellem bund og pernel er 100 % i orden, så jeg forventer, at jeg har bil de næste 4 til 6 år uden at skulle lave ret meget rustarbejde.
Jeg skal nok skifte vandpumpen også. Jeg går ud fra at en seat køre 60000 på en tandrem. Ved du noget om der er mærker eller om der er huller til dorn når tandrenen skal skiftes.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
Næh, jeg aner ikke noget om det. Primært skulle jeg også bare være flabet!
Men betragtningen om vandpumpen er god nok!

Med venlig hilsen
ktm

 

nu vi er ved sære biler
så skifter man da ikke tandrem på det fabrikat , den er vel slidt op når den har kørt så langt (GH)
øh det er jo lige før du har ret brekner, men man må vel til det!! Konen skal jo da også køre i den Hi...

<p>&#160;</p>
vw til konen - seat til.... ?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis