Nu ved jeg hvorfor de hedder " Dyr"læger

Vores kat har fået en nyresygdom og skal derfor have en speciel kost Eukanuba Renal. 3 kg foder hos dyrlægen 376 kr. Få klik på internettet fandt jeg det samme foder, 2 x 3 kg + fragt sendt fra England, leveret ved døren 385 kr. Så nu ved jeg hvorfor de hedder dyrlæger.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dyrlæger skal jo også have et muntert liv på jord!!

Med venlig hilsen
ktm

nogen skal jo betale deres ferier

men eukanuba kan da købes i handlen herhjemme

uden om dyrelægerne

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hej

Jeg kan forestille mig det er noget med en fortættet krystalisering i din kats urin som gør at din dyrlæge sætter den på andet foder. Jeg ved der findes andre alternativer til dette foder. Undersøg nøje opbygningen af fodret og sammellign det med andre.

Vi har selv sparet adskellige tusinde kroner på dette. Dog på hundefoder, vi har en hund med MEGET sart mave. Nu har vi endelig fundet et foder som lever op til hundens behov samt vores bugedt.
Send mig evt en besked så skal jeg se om jeg kan gøre noget, da jeg er registreret sopm stor kunde og får foder til en anden pris

Mvh
Henrik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis