Glasvæv vs Savsmuldstapet

Meninger?

Hvad er pænest? I første omgang var planen glasvæv, men vil det se for "venteværelses / hospital / forsamlingshus" agtigt ud?

Har nemlig aldrig set noget huse med væv overalt.. Har mest set savsmuldstapet..

Hvad synes i?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er en smagssag , væv er mest holdbart , men hvad du vælger er jo efter hvad du selv synts er pænæst
Kan man i det heletaget få savssmuldstapet mere?
Er det ikke skumtapet du mener?
Skumtapet er nem at sætte op, det er i ca 1 meters bredde, og man smørre klæberen på vægen, så man ikke skal stå og smøre på som ved tapet....
du kan sagtens få savsmuldstapet i nu , det er mege brugt og nok det billigste tapet du kan finde
Jeg synes nu mest man ser skumtapet/miljøvæv der er da heller ikke så dyrt.

Med savsmuldstapet, forbinder jeg med, 2 lag papir med savsmul/små træsplinter imellem...
Annonce
Glas væv fås i forskellige modeller. det helt glatte og noget der ser grov vævet ud. glat glasvæv er det der er lettest at rengøre. "vævet" glasvæv ser rimligt ud men jeg syntes stadigvæk at savsmuldstapet er det mest hyggelige.

Jacob
Man kan nu nemt få savsmuldstapet idag.
Jeg er ved at tapesere med det og købte noget i bilka og det er træ
der i tapetet.
Synes det er noget pænere end glasvæv kan godt lide at væggen
får lidt struktur.

Hilsen Jan

P.S. Savsmuldstapet er også en del nemmere at sætte op end væv
og en hel del billigere.
Men er også bare lidt bange for der opstår revner i tapeten hvis jeg vælger savsmuldstapet da det er en lejlighed med store betonblokke så der vil jo næsten med garanti opstå revner på et tidspunkt..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis