fælgeprojekt hvad skal der til.

Hej med jer.

Jeg har nogle fælge som passer til en BMW E60 520D og dem vil jeg gerne have på en anden bil da de er dyre og fede.

Men hvad skal der til.

Bmw fælge
med 275/30 19" på en 8,5" fælg ET20 5 X 120 nav er 72,6
samt 245/35 19" på en 8" fælg ET 20 5 X 120 nav 72,6

Skal passe på en Renault laguna 2010

5 x 114,3 nav 66,1 og ET er 39

Hvordan får jeg dette til at passe sammen. Har kigget lidt på adaptor men ved ikke hvad der skal til.

BMW fælgen er  ET 20 men så kommer de til at sidde langt inde da lagunaen har ET 39 som standard.

betyder det at jeg kan sætte 19 mm spacer på så vil ET målet passe ???

Så mangler jeg bare en Adaptor med bolte som laver 5 X 114.3 om til 5 X 120 eller hvad ????

Der er boret flere huller i BMW fælgen men bruger kun de 5 betyder det at de kan anvendes til forskellige cirkelhuller ? 

Men opgaven er ligetil hvis man ser bort fra om det er lovligt til syn  (eller er det jeg ændre jo ikke på ET mål på bilen.

Kan i hjælpe lidt her

MVH

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville jeg holde mig fra.
Der skal en ret tyk spacer til, for at få plads til den forskellige boltplacering. Tror ikke at en sådan løsning kan købes og dvs der skal en dygtig fyr igang med en masse maskinværktøj.
Slutteligt er jeg helt sikker på, at synsfætteren og Lauritz Betjent ikke vil være begejstrede for dit husflid, og især hvis det tydeligvis er BMW fælge monteret på en Renault, vil det nok stikke lidt rigeligt i øjnene.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis