redskabsskur

Hey LDS'ere

Nu hvor sneen og vintervejret endelig ser ud til at være på tilbagetog, er tiden kommet til nye LDS-projekter. Jeg vil bygge et redskabsskur/hobbyværksted i haven på 17 m2. Jeg har støbt fundamentet og soklen, som består af en række lecablokke er muret på og pudset. Så langt så godt. Men jeg skal have lavet en materialeliste som jeg kan give trælasthandlen og få et samlet tilbud på resten af materialerne.

Selve huset skal bygges af træ og isoleres med 100 mm. mineraluld. skelettet har jeg tænkt mig at lave af 2x4 reglar som samles med vinkelbeslag. Jeg har lige hentet lidt inspiration på Koluda's hjemmeside, da jeg alligevel var derinde for at kigge. Flot hjemmeside i øvrigt
www.koluda.com/album/tagrenovering tegltag med nye kviste/slides/p1110073.html Hvad er det for noget træ der er på kvisten?

Hey LDS'ere Nu hvor sneen og vintervejret endelig... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Carsten Murer på 17 mar 2010 18:03

Kommer jo an på hvor mange m2 det fylder på lastbilen og hvor langt det skal fragtes.

Sidst jeg købte større ind ca. 2200 m betalte jeg vist ca. 1700,- i fragt fra dem til levering på vestsjælland, så det var jo overkommeligt for den mængde.

De kan levere en hel del forskellige materialer, men de forhandler ikke lige almindelige trælastvarer nej, men er det kun en mindre ordrer, koster det jo også mindre at få det fragtet, da det så ikke fylder meget på laden af lastbilen.

Udfra dit postnummer er det jo sikkert betydeligt billigere at få det leveret hos dig, jeg bor jo i den anden ende af landet...
Jeg troede så bare fragtprisen var nogenlunde ens uanset mængde, men det må da under alle omstændigheder blive forholdsmæssig billigere jo større ordre der er tale om.
Jeg har 170 km. til Horsens, hvor jeg kan se de har deres lager ( har de mere end et?) så det er alligevel et stykke vej. Men jeg kan da sende dem en prisforespørgsel pr. mail.

Jo større ordrer jo mere m3 optager det på lastbilen, så har også en betydning.

Men det er selvfølgelig billigere når man køber et større parti.

Jeg bor så på den anden side af bæltet, så deraf bliver prisen også en del større jo.

Jeg kan evt. hører dem om en pris incl. leveringen, hvis du er interesseret i det ?

Jeg kender Kasper Kopp som er chefen for firmaet, da det er min lærermesters søn og får derfor nogle gode priser....
Har lige sendt en mail til dem hvor jeg har bedt om en ca. pris. Jeg har ikke haft fast arbejde i et halvt år, så jeg må lige have et indtryk af hvad hele projektet vil koste, så kan jeg bedre se om der er råd til det nu eller det evt. må vente til senere på året. Men hvis dit tilbud stadig står ved magt til den tid er jeg selvfølgelig interesseret

Ellers er den tur med bilen sikkert til at overkomme for at hente beklædningen selv jo...

Og det gør det, så du siger bare til senere hvis det har interesse..
Så har jeg fået svar. Nå ved jeg da hvad fragten koster......

Hej Carsten.

Tak for din henvendelse vedr. 8” klinkbeklædning i WRC.Normalt handler vi gennem trælasthandler/byggemarked.Prisen på en 8” klinkbeklædning er kr. 36,50 pr meter -

Dækker ca 175 mm

Ca 210,- kr. pr m2

+ Fragt. ( ca 475,- kr.)

+ Moms

Håber du kan bruge dette.

 Med venlig hilsen / Best regards

 Lars Bille Martens

 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også