Ankre

Nu har jeg tjekket flere online bådudstyrs butikker for ankre, og finder udvalget meget begrænset, er der gået monopol i skidtet eller hvad mon der foregår.Jeg har haft et foldbart stokanker for år tilbage, men kan ikke finde en disse om dem mere.

 

V.h.  Håndværkeren

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eller skal du prøve at ringe eller skrive til shipshop de har ydet mig en ganske god service.

Men der er jo også udvikling med sådan noget, så folk køber jo helst det mest effektive anker med lavest mulig vægt..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Så skal du jo skrive til shipshop og høre om de kan skaffe det samme anker.. Skanderborg og Sønderborg er jo næsten nabobyer. så sparer du fragten til 15 kilo

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Post Danmark tager 567,- kr for en 15 kg. pakke til Holland. 
TNT Holland tager 250 kr for en 15 kg. pakke til Danmark (tryk på fanen "wat kost het").

Skrevet af Lars ON på 10 mar 2010 10:12
Post Danmark tager 567,- kr for en 15 kg. pakke til Holland. 
TNT Holland tager 250 kr for en 15 kg. pakke til Danmark (tryk på fanen "wat kost het").

Hvad forventer du af et statsejet monopoliseret selskab som Post Danmark

Skrevet af Håndværkeren på 10 mar 2010 10:21
Hvad forventer du af et statsejet monopoliseret selskab som Post Danmark



Jeg er ked af at måtte informere Jer om, at det var Post Danmark, der var billigst, da jeg skulle have en pakke på 15 kg. til GB
UPS DPD osv, ville enten ikke have med det at gøre, eller også løb det op i noget omkring 1000 kr.
Gad vide om der er nogen der har hørt om kartel?????
Nu hvor jeg skal have pakken hjem igen, koster det fra GB 40,- GBP

Med venlig hilsen
ktm

 

Hmm - nu har du jo bestilt kære Håndværker men i Tyskland kan et foldbart stokanker på 10kg fås til 262,50kr + fragt 86,25kr
Forøvrigt kan du samme steds erhverve sport-søkort over hele Danmark til 1485,-kr + fragt som ovenfor incl elektroniske søkort til pc'en..

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis