Strøm på jord - Bolig.

Hej Jeg er ny i forummet, så håber jeg smider tråden det rigtige sted, selvom det godt nok ikke har det store med belysning at gøre. Jeg har haft lidt problemer med en el-radiator, måler så lidt på det hele, og opdager så at der er en anelse strøm/spænding på jord. Måler for en sikkerheds skyld hele vores nye garage + beboelsen ovenpå, og ser at der er det samme problem. Det underlige er at HPF / HpFi relæet slår ikke fra, og strømmen fungere skam fint alligevel. Kan huske det var to lærlinge - uden mester/svend - der lavede installationerne. Det korte af det lange er så om det er noget der burde laves, eller om det ikke skader at lade det være? (Resten af huset måler ikke strøm på jord) Tak på forhånd
Hej Jeg er ny i forummet, så håber jeg smider... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej jan

Jeg er kun bekendt med el på "barfodsniveau", så det er en af mine svage sider, så det har været med stor fornøjelse at jeg har læst jeres bidrag, der her været meget af det som i har skrevet som jeg ikke vidste i forvejen.

Jeg forstår imidlertid godt din fustration, hvor en spørger pludselig forsvinder. Det har jeg selv oplevet mange gange. Man vil jo også gerne selv have lidt feedback, idet det vil være kanon interessant hvis de råd man videregav nu ikke virkede, så var det jo rart at vide. Men når det så er sagt har jeg stor fornøjelse af at læse alle mulige tråde som jeg ikke selv nødvendigvis har været en del af. Det ægrer mig derfor også når der nogen der "bønner" på et arme menneske som måske som resultat af en søgning finder en gammel tråd frem og så bidrager med sin viden til den og dermed genopliver den, selv om den oprindelige spørger måske er forsvundet ud i glemselens mørke. Jeg har mange gange blevet beriget af sådanne genoplivninger og blevet opmærksom på problemstillinger som jeg ikke i min vildeste fantasi eksisterede.

Jeg tror at man nok skal se det på den måde at selvom man skriver til en enkeltt person, så er der mange der ude på sidelinien samler adskillige guldkorn op, man kan jo f.eks se hvor mange der faktisk har læst en tråd, i forhold til de indlæg der er i den. Så lad dig ikke gribe af mismod over at en enkeltt af dem falder fra og endnu engang tak for de oplysende indlæg.

allan

Hej Allan,,
Det gør jeg nu heller ikke.. Men som du selv skriver er det altid rart med feed_back :-).. og det kunne jo være.... ;-)

Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis