fjerne dubletter i excel

Hej

Jeg har et problem med funktionen "fjern dubletter" i excel 2008
Jeg har en adresseliste med mange poster som jeg har renset for dubletter på både firmanavn og telefonnummer.
Men når jeg så ligger en mænge nye poster ind under de gamle i arket og vil fjerne dubletter på firmanavn og telefonnummer, så forsvinder der nogle af mine gamle poster og det var jo ikke meningen. det var meningen den skulle slette fra bunden af.

Nogen der har prøvet det samme og ved hvad man kan gøre for at rette det.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle virke, men jeg kender ikke 2008-udgaven. Du har vel ikke anskaffet dig en beta- eller anden testudgave; jeg vil kun bruge finaludgaver. Hvis du endnu ikke har fundet en løsning, kan du lave en makro for at se, om det hjælper. Skriv til mig hvis du evt. har brug for hjælp til makroen.

Mvh.
Kim

Det der ikke virker er at den ikke sletter fra bunden og opefter som den skulle ifølge den dokumentation jeg har kunnet finde. dvs. man ikke på forhånd ved om det er den øverste eller nederste forekomst der slettes, og det er i dette tilfælde vigtigt.

Jeg har fået en makro der kan gøre det, men ellers tak for tilbudet om hjælp meed en sådanne

/Benneweis
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis