Placering af spots i udhæng

Hej gutter

Er ved at installere spots i mit udhæng. Desværre er facaden langtfra symmetrisk. Dvs. at hoveddøren sidder ikke i midten, og vinduerne er placereret med forskellige afstand. Havde i første omgang forstillet mig at placere spotsene med lige stor afstand imellem hinanden, men tror det kommer til at se roddet ud, da de jo ikke vil lyse samme sted over vinduerne og dørene. 

Ved i hvad kutyme er, eller har i nolge forslag??

Mvh John
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Elwis

Ved ikke så meget om dette, men et forslag til dig alligevel, prøv at gå en tur en aften og se hvordan andre har placeret deres eller snak med venner om hvordan de har deres anbragt.

Ellers kan du måske lave en prøve-opstilling med dine spots under udhænget for at se hvordan det vil komme til at se ud, og flytte frem og tilbage ind til du er tilfreds med designet, det vil måske tage nogle aftener inden du kommer til din endelige placering.

Køkken butikker har et pc program hvor kunderne kan se forskellige udgaver inden kunden bestemmer sig, måske noget lignende til dit projekt.

Bare en ide' fra en GDSer'

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg ved at jeg bliver beskyldt for at lege politi, men spots er ikke GDS arbejde, eneste undtagelse er færdigkøbte sæt hvor alt bruges uden ændringer.

prøv dig frem og se hvad der ser godt ud efter din mening og så sæt dem der efter og få en aut. elinstallatør til at lave det elektriske så der ikke går ild i lortet når du nu har brugt så meget tid på det
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis