Klikfri mus

Hej Alle LDS

Jeg sidder en del foran sådan en computer og også gerne når jeg er hjemme om aftenen, men min kæreste er ret utilfreds med den "høje" kliklyd fra min mus, så hun har bedt mig købe en mus der ikke siger klik klik klik klik hele tiden, så det er jeg så ved at undersøge om det findes?

Jeg prøvede at skille min mus ad og fjerne kliklyden, men det gik ikke just godt, så nu har jeg slet ikke nogen mus

Håber I kan hjælpe

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har sjældent mødt en mus, der afgav click-lyde, der var tydeligt hørbare.

Er det virkeligt musen, der afgiver lyden eller kommer den fra computeren?

Den gamle mus må da være absolut click-fri nu.
Hvis du prøver at sætte dig derhjemme i en stille stue med den eneste lyd kommende fra en mus der klikker, så kan jeg godt give hende ret i at lyden kan være ret irriterende. Det er musen der afgiver de lyde og ikke computeren.

Nej nu er musen helt clickfri eller musestille som man siger

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


hvis man finder en mus med ingen bevælige delle. en mousepads uden knapper
hvis man laver dobbeltklik så "banker" to gange hurtigt på mousepads.!
måske duk duk.!!!
Du har to muligheder: 1. Enten bruger du en softwareløsning, som består af nogle gennemsigtige knapper, som vises ved en mus' pausesekvenser (http://www.gentlemouse.com). 2. Eller også køber du en Microsoft Wireless Notebook Presenter 8000-mus, som mange brugere er imponeret over. Du kan næsten ikke høre klikket, og den har indbygget laser-pegepind til brug ved præsentationer (http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=237313&q=Microsoft+Wireless+Notebook+Presenter+Mouse+8000&sp=).

Mvh.
Kim

hmm jeg ville skifte kæresten ud hvis du kan irriterer hende med en mus.. du må meget undskylde... Har du fået lov til at bruge din pc??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Tak for svar knc. Dejligt med et konstruktivt svar. Til dem der ikke har andet at lave end at give nogle utroligt dumme svar- lad være med at svare og tænk det inden i jer selv. Jeg kan ikke bruge jeres svar til noget. Det er tilladt at lade være med at svare på en tråd, hvis man ikke har noget konstruktivt svar.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Skrevet af dan yh på 09 mar 2010 08:17
Det er tilladt at lade være med at svare på en tråd, hvis man ikke har noget konstruktivt svar.


Tja, sådan er dagens Danmark - Anti Jantelov, you know.

Mvh.
Kim

Det er ikke et dumt svar.. hvis man bliver sur over klik fra en mus har du enten en voldsom larmende mus eller en utrolig sensitiv damen.. jeg har en Microsoft intelligmouse 3 og den klikker nogenlunde som lyden på mit tastetur på min Asus bærbar..

Så jo, jeg er helt seriøs og det er ganske enkelt livserfaring der siger mig at når så små ting LARMER så er der flere ting ved din tilstedeværelse der irriterer damen..

Jeg kan selvfølgelig tage fejl - men du kunne jo overveje om du sidder for meget ved maskinen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af grandoldman på 09 mar 2010 09:01

Jeg kan selvfølgelig tage fejl - men du kunne jo overveje om du sidder for meget ved maskinen.


Det var jo også en af de ting der først faldt mig ind

Quinder har det jo med at sige ting, på en måde som vi mænd ikke fatter en ski. af Og det fatter de ikke

Nå men held og lykke med at finde støjfri computer udstyr

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg tror I er inde på noget helt rigtigt, især hvis man lige tænker over de meget, meget sære udmeldinger, man har oplevet fra konens side igennem ca 45 år.
Falder iøvrigt helt i tråd med en snak i radioens P4 lige i disse sekunder!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis