Klikfri mus

Hej Alle LDS

Jeg sidder en del foran sådan en computer og også gerne når jeg er hjemme om aftenen, men min kæreste er ret utilfreds med den "høje" kliklyd fra min mus, så hun har bedt mig købe en mus der ikke siger klik klik klik klik hele tiden, så det er jeg så ved at undersøge om det findes?

Jeg prøvede at skille min mus ad og fjerne kliklyden, men det gik ikke just godt, så nu har jeg slet ikke nogen mus

Håber I kan hjælpe

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Hej Alle LDS Jeg sidder en del foran sådan en... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv evt at kigge på Apple Magic Mouse. Den bruger berørings teknologi til at registrere klik. Og du kan klikke overalt på musens overflade. Dvs du trykker ikke den på en fysisk knap, men du rører musen bare.
Du kan læse mere på http://www.apple.com/dk/magicmouse/

Men som andre siger, så kan du også overvej at bruge mere tid på damen end computeren. Smiler
demogog > Men det lræver jo en Mac. Du kan vel ikke bruge den til en pc? Mel ellers en ret cool mus.

Dan yh > Hvis du endnu ikke har fundet en mus, kan du også vælge at sætte en mere larmende blæser i computeren - så vil kæresten ikke lægge mærke til museklik. :-)

Mvh.
Kim

du kan også bruge en virtuel mus den er lydløs og den har ingen bevægelige dele.
eller mousepen på skærmen. den laver du bare dobbelt prik på skærmen
så har du dobbelt klik ved at trykke spidsen ind i pennen på skærmen.!!!
knc > Nej, man kan også bruge musen på Windows computere. Man skal bare have Bluetooth og så ellers bare på nettet og lede efter "BootCamp" drivere til musen. Jeg ved så ikke hvilke af musens funktioner man kan ikke bruge under windows.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis