montering af toilet på kloarkrør der er lidt for højt

Hej, det ser ud til at det 110mm pvc rør der stikker op af gulvet er 2-3 cm for højt til at man kan få mit nye toilet til at sidde ned oven i det, jeg må bruge en excentrisk muffe for at det kan være der i forhold til væggen. må man gerne skære kraven af sådan et rør der stikker op så det kommer til at passe i højden?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har skåret kraven af og sat en rigtig toiletmuffe ned i så højden passede. det virker hos mig, ingen lugt eller utætheder. muffen har pakninger på ydersiden så den slutter helt tæt.
Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

hej jeg har lavet en del invendig kloak via mit arbejde, og nåmalt sætter vi bare et rør uden muffe der stikker godt over færdig gulv højde, så saver vvs folk den ned i færdig gulv højde når de monter toilletet. så ja det må du gerne men gør det med forsigtighed røret kan godt flække vis saven går i spend og det er surt vis det flækker ned i gulvet,

god arbejds lyst. nicolai
ok hva skal jeg save det med ? kan en fukssvans klare det eller skal jeg bruge en nedstryger
det der er nemmest at komme til med, bare sav stille og rolig så det ikke revner gammel pvc bliver skrøbelig med tiden.
du kan file kanterne med en fil, kanterne kan godt være skarpe.
ok tak for hjælpen ! røret er ikke så gammelt igen, kloark blev lavet i 06.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis