Nyt toilet!!!

Hej igen

Nuer vi blevet så trætte af vores to 80'er toiletter i hhv. blå og limegrøn at de trænger til en udskiftning (sluger også 10-12 liter vand per skyl)

Hvad skal man være opmærksom på i forbindelse med køb af nyt toilet?

Er monteringshuller osv. standard, således jeg slipper for at skulle lave nye huller?
Hvilke mærker er at foretrække (vil gerne betale for noget der virker, eftersom jeg bruger halvdelen af mit liv på lokum )
Har hørt der er forskel på emaljen i de dyre og de billige, korrekt?

Ellers er mine tanker at "vandhullet" skal være af en ordentlig størrelse, således skidtet ikke hænger ned af siderne... Og at det skal være et "mærke-toilet" mht reservedele. Derudover regner jeg med at købe et 2-4L toilet men overvejer om det skyller nok?

Hvad med størrelsen af afløbet, varierer det?

Det var lidt rodet, men håber folk vil bidrage med deres erfaringer....
Hej igen Nuer vi blevet så trætte af vores to 80... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Når man kan få et toilet til under en plovmand der tilnærmelsesvis ligner den rigtige vare - kan det så betale sig at spekulere i reparationspriser?

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Skrevet af BOFH på 08 mar 2010 10:03
Når man kan få et toilet til under en plovmand der tilnærmelsesvis ligner den rigtige vare - kan det så betale sig at spekulere i reparationspriser?

/BOFH


Skal man bare have et toilet, så er de fine
Og et rep.sæt til mærke varene koster også omkring de 500,-
De holder jo også tit tæt længerer end IFØ ( de er jo også berygtede for et løbe), men når de begynder at drille er det bare ud Spild ag resurcer JA

Men nogle vil gerne have et bestemt design, og så er det bare at slippe kassen til mærkevarerne

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej igen

Det blev til 2 stk Gustavberg Nordic ceramic plus da de var på tilbud i bauhauss.... Så håber jeg det går...

Mange tak for jeres inputs og hjælp!!
Jeg skal selv ud og have 2 toiletter i starten af næste måned. Kan du vende tilbage med lidt info om dit køb om nogle uger?
Der går lige et stykke tid (14 dage) før jeg har tid til at smide dem ind, men skal nok skrive hvordan det går... (Du kan evt. købe dem nu da de er meget billige i forhold til andre priser jeg har set, og så evt få pengene tilbage hvis du fortryder)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis