The Singing Machine...

Hej.

Vi har klunset sådan et karaoke-anlæg til junior og købt mikrofon og CD'er. Det fungerer for såvidt også OK, volumen-knappen trænger til noget kontakt-spray, men der kommer lyd både fra CD'en og fra mikrofonen.

Vi kan bare ikke få liv i skærmen, der burde vel komme teksterne og eventuelt billedet fra det lille kamera? Vi har ikke manualen, så vi aner ikke, om man skal 'gøre ting' for at få det til at virke.

Nogen herinde, der kender tricket?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen kæreste Albino, du har klunset dig til det, så kan du da ikke forvente mirakler. skærmen er sandsynligvis gået død
Kæreste Håndværker

Jeg forventer skam ingen mirakler. Men det ville da være ærgerligt, ikke at bruge skærmen, hvis den virker - lidt ligesom hvis man har været blind i 10 år, og så opdager, at man bare har haft en for stor hat på

Tillykke, forresten, med den nye båd. vi glæder os til at høre og se nærmere

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

http://www.singingmachine.com/download/Instruction_Manual/STVG-535.pdf

Så er der brugsanvisning på maskinen
Har fundet den, og det er skærmen, der ikke virker. Men så kan den jo heldigvis kobles på juniors TV.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Mine unger har een magen til. Der er faktisk fantastisk lyd i det gamle lort, men noget hit har det aldrig været. Der er mere PS2 singstar der er inn. Når først de kan læse vil de hellere have ordentlig popmusik.

Hvis den er total åndsvag i lydindstillingerne er det fordi den skal have en firmware disk.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis