Kan man bygge et billigt solpanel sådan her?

Hej.

Jeg overvejer at bygge mit eget solpanel, selvom Danmark måske ikke er det bedste sted at udnytte solen. Men jeg tænker alligevel at hvis det ikke er en ret stor investering at bygge det selv, som jeg har tænkt mig, kunne det måske alligevel tjene sig ind. Jeg har ikke ret meget værktøj og ingen erfaring i den retning, men har set en side hvor man kan få instuktioner i hvordan man gør. Den er godt nok på engelsk, men virker umiddelbart simpel nok. Det koster 50$ men de lover pengene tilbage hvis man ikke er tilfreds indenfor de første 60 dage.

Hvad synes I ? Er det pengene værd?

http://4360fqa1nd690s64ucphr5ghbs.hop.clickbank.net/?tid=B
 
Mvh Jon

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er ikke andet end et skam til at få dig til at punge ud med nogle penge
det eneste du får er en masse links til forskellige sider og de fleste af dem er
ubrugelige
den der står bag reklamen gør sig også inden for alle mulige andre brancher
og forskellige former for bøger /dvd hvor de til byder en masser f,eks om
hvordan man spare penge og bliver opgraderet når man flyver

SÅ LAD DU BARE PENGENE BLIVE I PUNGEN LIDT ENDNU

der findes masser af andre links ude på nettet om hvordan du laver
solpaneler og solcellepaneler og windmøller

Dennis

Ps. en critisk fornuft er uundværlig ude på nettet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Spar dine penge, der er ingen information om solfangere,som du kan købe for 50$, som du ikke kan erhverve dig gratis på nettet, og så måske på dansk. Teknologien er ganske simpel. det lidt mere indviklede er styringen hvis du vil have den til at indgå i et samarbejde med en eksisterende varmeinstallation.

hilsen
allan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis