Tråden er låst

Firkantrør/profilrør

Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med eller kan skaffe noget firkantrør/profilrør i dimensionerne 80x80x2-3mm. Jeg skal bruge ca. 24 meter, minimum 3 meter længder, gerne længere, så skærer jeg dem selv over i transportable længder.

Behøver jeg at sige at prisen selvfølgelig skal være så billig som mulig.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu er det jo nok ikke lige den dimention de fleste ligger inde med , men prøv at kikke her ( handler også med private ) http://www.egtvedstaal.dk/?pid=55
mange produkthandlere er også begyndt at have nyt jern til ca samme pris som egtved , så måske kan du finde en lokalt
Jeg har desværre prøvet egtved, og skal jeg have i den dimension så koster det 19.20 pr kilo... :-(

Men jeg har lige forespurgt på noget 2. kl. stål ved dem, som jeg regner med at kunne få temmelig billigt...
Så kan jeg får det, så bliver det så bare 100x100x3 istedet. :-D
kan se at de har tilbud i deres prisliste på 2 sert. 80x80x2 til 26,5 pr m eller 5,50 pr kg
det finder du nok ikke billigere andre steder
ja , jern er blevet ret dyrt de sidste år
Ja det har de, men de har kun 26.5 kilo af det. Jeg skal bruge knap 200 kilo af den i 100x100x3mm... :-D
De skal bruges til et lille CNC projekt jeg er igang med. Det er selve stellet til maskinen. Rammen har jeg næsten fået svejst sammen. :-D
og hans, der er ikke noget der hedder dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Skrevet af bredker på 06 mar 2010 07:50
ja , jern er blevet ret dyrt de sidste år


Der tager du så helt fejl - stålpriserne er rent faktisk blevet halveret det sidste års tid... Det er bare ikke så kendt en faktor i den private sektor
Jeg har fået noget stål hjem, og er kommet et godt stykke videre.
Det endte med at blive noget 100x100x3mm fra egtved, som jeg fik for 5.50 pr kilo...
Så jeg slap me knapå 1300 for hele molevitten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis