Det er hverken HP, fujitsu siemens computer der er problemet.
problemet er Infocare, De gør intet, da min computer var inde måtte jeg vente 4,5 måned. Jeg fik alle undskyldninger der findes.
Så vil jeg da gerne fortælle om den modsatte oplevelse. Jeg købte en Acer pc ved shg.dk, og ved modtagelsen kunne den ikke starte Windows, så jeg ringedetil Acer-support. Aftalen blev, at jeg skulle pakke den ned igen, og næste dag ville den blive afhentet. Den blev afhente på det aftalte tidspunkt, og fem dage senere havde jeg den tilbage.
I december måned købte jeg en trådløs router, også ved shg.dk, den gik i stykker for 2 uger siden. Jeg oprettede en reklamationssag på deres hjemmeside, pakkede routeren og sendte den til shg.dk en fredag. Om tirsdagen havde jeg en ny router. Så ved man hvor man skal handle næste gang.
Jeg har så også prøvet at købe en cd-brænder i Merlin, som ikke ville mere efter et par måneder. Den fik jeg retur efter 3 måneder, og først efter mange rykkere, og sluttelig at møde op i butikken og give dem et stort møgfald, som var til forargelse for nogle kunder, og til fry for andre.Der var sgu en der sagde til mig at det var hvad de havde fortjent.