Ingen højtaler

Undertegnede har ingen lyd i højtalere. De er fysisk sat på men åbenbart ikke instaklleret rigtigt. Har afprøvet 3 forskellige højtalere, måske er det der den ligger, men lige nu kan jeg ikke finde ud af det.
VH
Ib
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du tjekket om der nede i højre side er et ikon for højtaler på dit skrivebord, hvis der er et rødt kryds over, skal du blot klikke på den. Ellers må du ind i tilbehør - Systemværktøj  - Kontrolpanel. Der skulle der så være mulighedder for indstilling af lydenheden.

V.h.  Håndværkeren
Kontroller at din lydkort-driver er rigtigt installeret i Enhedshåndtering (højreklik på Denne Computer / Egenskaber / Enhedshåndtering) Er de tilsluttet med alm Jack-stik eller via USB?
Hej og tak for jeres svar, når jeg starter PC op kommer der en meddelelse om at modul mangler system 32 rund.dll, har fundet ud af at det har noget med lydenhed at gøre, går man ind i lydenheder er der en lille gul trekant, hvilket er selve lydenheden som ikke er installeret, har nu fået fjernet det røde kryds, men der er stadig ingen lyd, tror jeg skal aktivere en eller anden lydenhed (driver)
VH
Ib
og tak for jeres svar.
kan computeren ikke selv finde en egnet driver hvis du trykker opdater driver? Hvis du kan se hvad dit lydkort hedder, kan du selv downloade en driver til det og installere den. Bare google dit lydkorts navn og model og ordet driver. Håber du får det til at virke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis