Erfaringer med TK Totalentreprise ApS, Roskilde?

Hej

Jeg overvejer at gå igang med et større projekt med TK Totalentreprise ApS. Er der nogle som har erfaringer med dem? Jeg har kun kunnet finde et enkelt indlæg på omdømme.dk og jeg er i tvivl, om det er retvisende.

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bed firmaet om en referanceliste.

allan
en tur på CVR.dk afslører meget. bla. at firmaet blev startet i 2008. det er et relativt nyt firma og det behøver ikke at betyde noget.
søger man på hvad der ellers er af cvr numre på denne adresse finder man flere med den adresse.
Hvor man skal vågne er den der hedder under tvangsopløsning. det er ikke sundt.

RATCO ApS
Cvr-nr: 26840643
Startdato: 29.09.2002
Ophørsdato:
Adresse: Ringstedgade 25 1 tv
4000 Roskilde

PATENT 2005 ApS under tvangsopløsning
Cvr-nr: 25469755
Startdato: 26.06.2000
Ophørsdato:
Adresse: Ringstedgade 25 1 tv
4000 Roskilde


LETHAN HOLDING ApS
Cvr-nr: 27269125
Startdato: 12.06.2003
Ophørsdato:
Adresse: Ringstedgade 25 1 tv
4000 Roskilde


Hr Kim Michael Jensen
Cvr-nr: 26921910
Startdato: 17.12.2002
Ophørsdato:
Adresse: Ringstedgade 25 1 tv
4000 Roskilde

TK TOTALENTREPRISE ApS
Cvr-nr: 31482690
Startdato: 29.05.2008
Ophørsdato:
Adresse: Ringstedgade 25 1 tv
4000 Roskilde


kombineret med sådanne en her http://www.kandu.dk/Spg140425.aspx
Kontaktede TK Totalentreprise ApS gennem Sikkerbyg A/S.
Fik et tilbud der var urealistisk for lavt, men blev fristet alligevel. Entreprisen var nyt tag. 2 gange dækkede man ikke ordentligt af, hvilket resulterede i en massiv vandskade og efterfølgende 8 uger i en campingvogn.
Arbejdets kvalitet var helt utilstrækkeligt og der blev begået helt elementære og graverende faglige fejl.
Måtte hyre andet tømrerfirma til at færdiggøre arbejdet. Merudgiften blev på ca. kr. 86.000 + moms. Ejeren Kim Michael Jensen er IKKE faguddannet og har givet ingen erfaring i tagarbejde.
Sikkerbyg A/S tager ikke nok referencer og indhenter ikke den fornødne dokumentation før de sender en håndværker ud i en tilbudsgivning.
betyder jeg ville finde en anden.

Jacob
Prøv at søge på sikkerbyg i dette forum, så er der lidt læsestof, vil også tro Koluda kommer med en kommentar.

Mvh
Steen
Bare det at de samarbejder med Sikkerbyg, er for mig et advarsels tegn.

Folkene bag sikkerbyg er svindlere og konkursryttere, som man overhovedet ikke lade administrere sine betalinger byggeherre og håndværkere igennem, hvor de selv lige tager der andel af summen.

Sikkerbyg tjekker overhovedet ikke deres håndværkere som de så smuk fortæller i alle deres reklamer, alle der vil betale sikkerbyg et gebyr er meget velkommen hos sikkerbyg, og hvis disse håndværkere så endda også vil udføre arbejde gennem sikkerbyg, giver det bare sikkerbyg endnu mere fortjeneste.

Mit råd... Undgå sikkerbyg helt, og kontakt nogle lokale håndværkere eller håndværkere i har fået anbefalet, i stedet for at satse på en super lavt tilbud i har fået på nettet, hvor i intet aner om de firmaer som faktisk byder på jeres arbejde.

Det ser ikke sundt ud i det hele taget med alle de Aps på en sådan adr. Den med en tvangsopløsning skurrer fælt i øjnene og så oven i købet noget med Sikker Byg. De har før optrådt her på sitet med mindre flatterende omtale.
Det her er tydeligvis blot et skrivebordsfirma.
Der er så mange andre håndværkerfirmaer med reelt arbejdsmæssigt indhold, værksted, materiel, håndværkere osv.
Jeg ville ikke fylde penge i lommerne på Kimmermand! og da slet ikke, hvis det er et større projekt. :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
sgu være der var der gad at lave en slags opslagstavle over tråde der omhandler tvivlsomme firmaer
så de var lette at finde for nye medlemmer

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Ja eller andre firmaer kan skrive en masse p*s om de andre konkurrenter.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
nu var det jeg mente at når der havde været en tråd som denne her kunne de samles sammen
efterfølgende og sættes på en eller anden form for tavle
den her er lavet under hus men hvem siger at folk ved at de skal lede i den mappe

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Vi endte med at tage et par referencer på dem. Da de var okay, gav vi jobbet til dem. Vi fik lavet en 3,5 meter åbning af en bærende væg samt støbning af nyt gulv med gulvvarme af TK Totalentreprise ApS.

Deres arbejde var helt fint og de overholdt alle aftaler undervejs og var ret fleksible, når der opstod nye ting, som der skulle tages stilling til. Så vi var fuldt tilfredse.

For god ordens skyld skal nævnes, at vi ikke kom i kontakt med dem gennem SikkerByg, men derimod AB-gruppen (3 bygge tilbud).
det var da godt det gik som det skulle
og tak for tilbagemeldningen :--))

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis