korrekt maske til brug ved maling af cykel

hej jeg har et lille skur hvor jeg skal stå og male min cykel, med spraymaling fra dåse, jeg kommer til at stå tæt på emnet og rigtig indånde malingen, derfor vil jeg have en god maske på. men hvad skal jeg bruge??? 3m har en god maske med aktivt kulfilter til 300kr, samme type kan fåes til 150kr i biltema, nogen der kan hjælpe med råd om hvad jeg skal vælge.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal se på filterspecifikationerne om filteret fjerner det som du bruger til at male med. 3m sælger forskellige filtere til deres masker til forskellige formål og du skal finde det rigtige. Spørg evt. 3m når du ved præsist hvad du skal male med.
Hej
Der hvor du køber malingen, kan du forhøre dig om masker, som kan bruges ved brug af deres maling.
Men jeg bruger dem fra jem&fix, som ligge med 4-5 stk. i pk af de billig, når jeg maler med alm. dåsemaling og hammeritdåsemaling
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
ville nok bare sørge for en god udluftning,og lade være med og stå alt for lang tid i rummet af gangen.

spar de penge.

husk der ikke må være for koldt,hvis du skal have et pænt resultat

Hej Michael

Fartilfire har ret i det han siger om kring filtre
og du burde kunne se hvad du skal beskytte
dig imod på dåserne

OG SÅ LIGE ET GODT RÅD TIL ALLE
UANSET HVAD DER SKAL SPRØJTE-
MALES MED  MALING / LAK OM DET
ER PÅ VAND ELLER THERPENTIN
BASIS ER UNDER ORDNET SÅ SKAL
DER ALTID BRUGES MASKE MED DET
RIGTIGE FILTER PÅSAT MAN KAN IKKE
NØJES MED ET STØVFILTER SELV OM
DET BARE ER PLASTIK MALING DER
SPRØJTE MALES MED


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

inden man så får købt maske,handsker dragt , alt godkendt af arbejdstilsynet

så det vist billigere og finde en autolaker til og male det cykelstel.

Bo
nu snakker jeg ikke om hvad der kræves af arbejds tilsynet
det var kuns et godt råd
om du vil ende op med maler syndrom lignende tendenser
om nogle år er helt op til dig selv

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også