opel går udi tomgang men starter igen

Mine ellers upåklagelige opel Astra st. car fra 1996 har været på værksted 2 gange, hvilket har kostet mig i lidt over 4000,- og problemet er stadig ikke løst.
Ved tomgang, uanset om motoren er kold eller varm går den pludselig ud. Den synker først meget faretruende i omdrejninger. Kan fint starte igen. Først udskiftede han tændrør og drivled - har for 1 år tilbage også fået skiftet en del af drivledet (altså på bilen :-)), ventildækselpakning og tændkabelsæt. Det hjalp så ikke, så han mente efter 14 dage at det klart var krumtaps pos. sensoren. Da jeg kørte fra værkstedet var det også ok. Den gik fint i tomgang, men efter et par dage var den gal igen, den gik dog ikke ud, men sank igen meget i tomgang. Nu er der gået 2 mdr, og ENDELIG er den begyndt at gå ud igen. Nogen der har en ide? Har fået det lavet hos Super Dæk, men har allermest lyst til at køre den til Opel på Superdæks regning, men den går nok ikke. SURT. Er så afhængig af bil i det daglige.
Mine ellers upåklagelige opel Astra st. car fra... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det glæder mig du fik has på dit problem med din bil møgirriterende at gå i stå i tide og utide!

Jeg har i flere år brugt keramik  coating på vores vogne.
Der er stor brug af det i mange lande bl. andet i lokomotiver, der kører nærmest døgnet rundt, her er store besparelser at hente på både reparationssiden og brændstof.
Jeg har rejst meget rundt og set produktet anvendt mange steder har aldrig hørt dårligt om det.
Men dem der ikke har prøvet det er ofte de klogeste, latterliggørelse er altid det første de såkaldte kloge starter med, de har jo ikke andet, man er måske perlegrusmekanikker de har det med at gøre sig kloge på næsten alt, også biler!
Men det er tilladt at for alle os andre at have uhyrlig god gavn af produktet, også uden latterliggørelse, ikke?

Benny Bomstærk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis