dvb-t antenne hvilken en

Skal til skifte mit iptv ud med boxer- så skal have mig en digital antenne. men hvilken skal jeg vælge . skal være til udendørs . Nogen med nogle anbefalinger . Skal være en god stærk model til kniv skapt billede
Skal til skifte mit iptv ud med boxer- så skal... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Mr Maggo på 02 mar 2010 19:54
Jamen alle husene omkring mig har parabol. tror der er 2 som har en almindelig antenne og den ene er en 90 årig på den anden side af vejen. ellers har de fleste iptv her tror jeg og så er der 2 som har en digital antene sådan en flad en hængede ud af vinduet fra øverste etage.

Kan man hænge sådan en af de grimme på loftet er de kraftige nok til det eller skal de ud og sidde på taget.


Jacob det er vel ligemeget om den er dn underdimensioneret enkelt elements gitte antenne hvis den klare arbejdet. Hvilket jeg selvfølgelig ikke ved før jeg har prøvet. Skal siges der hvor den kommer til at hænge er der frit udsyn til en sender der ligge 8,3 km væk


Hvis du vil have antennen siddende under taget plejer det ikke at være noget problem. sådanne en ser bedre igennem træ end tegle. så helst ved gavlen. endvidere så plejer jeg at bruge en yagi hvis jeg monterer på et loft. her syntes jeg ikke gitter antennerne er så geniale igen.
enten en 31300 eller en 31150 fra antennelageret.dk

Jacob
hvis du har en flagstang kan du jo vælge en Flagknop-Antenne

mvh
peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis