Tråden er låst

S : Dansk svensk gårdhunde hvide/rødbrune på 4 uger

Hej alle sammen

vores hund minnie har fået hvalpe 5 stk hvor de 3 allerede er solgt
så vi har 2 skønne hanner tilbage santos og samson de er chippet og vaccineret
ormekur og børnevandt vokser op sammen med os i stuen/køkkenet og i landelige omgivlser, faren bamse er opvokset i birkegårdens haver og er også i flot hvid/rødbrun
(billeder haves),, de er uden stambog.De er født d 6 feb 2010 og vil være salgsklar den 10 april 2010.
                                                                                                             pris 3500,-

kommer fra kalundborg på sjælland
ring til pernille på 40524671
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er bare verdens bedste hund, og hvor er de søde, men jeg har prøvet at indfører en hvalp mere i hytten, det vil den gamle slet ikke være med til. Så må det jo være sådan.

V.h.  Håndværkeren
Jeg tvivler på, at mine dræberkatte vil acceptere sådan noget.
Men ellers er det lige hunden, som jeg kunne tænke mig, når det ikke kan blive en Dobermann!

Tager de mus, rotter, mosegrise og muldvarpe?

Med venlig hilsen
ktm

 

hejsa
vi har haft moderen i snart fem år og vil umiddelbart sige at hun er en af de bedste til at tage mus og rotter plus at vi har en have der er gennemhullet efter hendes graveture i jagten på muldvarper. hun har fanget mange muldvarper og kan også løbe harer op
jeg har god kontakt med en af hendes andre børn en skøn hanhund der bor på en minkfarm og han kan holde minkene i skak, men ved at han ikke skal spise dem, hvorimod når han er i gang med rotterne knækker han nakken på dem

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis