Find jeres båd på Google StreetView...

Hej.

Blev lidt træt af at se den gamle tråd om vinterpladsen under 'Havne', så her er lidt nyt.

Googles fotovogne har været mange steder, men har de også været på din havn?

De har været på vores i forsommeren 2009, nedenfor viste er vores gamle svensker med den tidligere kaleche på. Har I fundet jeres både på Google?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Albino.
Fortæl mig lige hvordan det fungere, altså med at se tingene på denne måde.

V.h.  Håndværkeren
Jo da.

Først går man ind på Google Maps og zoomer ind på det sted, man vil se, f.eks. vores havn:

Læg mærke til ham den lille mand øverst til venstre i billedet:

Hvis han er orange, er der god sandsynlighed for at der er gadeplansbilleder i det kortudsnit, du har valgt. Klik på ham og træk ham med musen hen til det sted, du vil se. Hvis vejen får blå kanter, kan du slippe ham dér, så går den automatisk over til streetview.

Med piletasterne kan du dreje synsvinklen og 'gå' frem og tilbage ad vejen.

God fornøjelse

HE HE var lige inde og kigge , min båd ligger på land med et fint billede ovre på søhesten området )
Var forbi havnen idag og lure ,din pressening hvirvlede noget rundt ,laged jeg mærke til på min obligatoriske havne rundtur,så du skal nok lige tjekke den når vinden har lagt sig lidt

Hvon gik det egentlig med loggen ??? har du nogensinde fået rodet med den

MVH Tim

Tim  

Hej Tim.

Loggen fungerer fint - eller det vil sige, jeg kan få den til at slå ud, når jeg giver den 12V på de rigtige ben og så kortslutter dem til føleren med korte mellemrum.

Når vi kommer i gang med båden her lige om lidt, skal jeg lige have tjekket vores log-hjul, det virkede ikke med den digitale log, der sad i båden, da vi fik hende, men det kan jo skyldes mange andre ting.

Presenningen har flabret noget i siderne - de 3 mega-elastikker, vi købte sammen med den, bliver desværre gnavet over rimeligt hurtigt, lærte vi af bitter erfaring først på vinteren. Som du nok har set, har vi spændt et par bagageremme med skralde om stævn og hæk, så kan den skide presenning lære det, kan den. Næste år hænger vi nogle sprinklervæskedunke fra tanken i de mellemste øjer, så ryger den ingen steder...

Fotovognen kom forbi vores nu forrige båd "Canillo" i maj 2009, ser det ud til:
Og de har været store i slaget og forlænget den et par fod
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Hvor Søren er det henne? Det ser rigtig hyggeligt ud

Wilders Plads / Christianshavn Kanal. Opdaterer lige min signatur også...

Lige ud for "Restaurant Kanalen", som absolut IKKE har "sejlerpriser", men til gengæld noget af det bedste og mest hyggelige gourmet i byen. Kan varmt anbefales til når man får skat tilbage, feriepenge, arver tante Oda eller har en mild lottogevinst ;-)
http://www.restaurant-kanalen.dk/

mvh
JAKOB
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis