Køb af værktøj i udlandet

Hej Alle

Ja jeg står og vil ha mig lidt nyt grej til kommende projekter. Men det løber jo hurtigt op sådan noget.
 Jeg har tidligere købt en del forskellige ting i udlandet og sparet en del penge.
Så jeg ville egentlig høre om det er noget i gør i og om i evt har nogle gode hjemmesider.

Mvh
Henrik
Hej Alle Ja jeg står og vil ha mig lidt nyt grej... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej kan varmt anbefale, Axminster, købte i  2008 en Bosch GCM12SD kapsav for 4866,- + 514 i fragt,  sparede 1690.- i forhold til den pris med rabat jeg kunne få ved Carl-ras.
Saven er bare kanon, har lavet spær til cykelskur med pyramidetag uden problemer, i 45x145 spærtræ.

Mvh Steen
Skrevet af Løkke på 02 mar 2010 17:02
Det er faktisk en Bosch jeg er på udkig efter. Jeg har dog "kun" kigget på GCM10sd

GCM står for at det er en kapsav.
10 er klingens størrelse i tommer
S står for udtræk
D står for at motoren er flyttet væk fra klingen.

Jeg syntes ikke jeg har set tendenser til unøjagtighed på 10 og 12 modellerne fra bosch.

Når du skal bruge sådanne en maskine er det en kanon fordel med et bord til den. enten et orginalt eller et du selv laver. fordelen for de orginale er at de ikke fylder meget og er lette at transportere.

Jacob
Det er dette tilbud jeg gårog kredser lidt om
http://www.axminster.co.uk/product-Bosch-GCM-10SD-254mm-Slide-Mitre-Saw-and-Stand--PACKAGE-DEAL-801564.htm

Evt denne,Men er det den sidste tusse værd?
http://www.axminster.co.uk/product-Bosch-GCM-12SD-305mm-Slide-Mitre-Saw-and-Stand--PACKAGE-DEAL-801565.htm
har du behov for at skære ting mellem 8,5cm og 11cm ?
Kan du bruge en laser afstandsmåler ? (kan sælges for 500kr i den blå avis)
Stod jeg i dit sted ville jeg nok vælge at købe den store og sælge laser afstands måleren i den blå avis.
Omvendt har jeg selv en leica disto D8 og den er jeg helt vildt glad for. den er arbejds besparende. Men den koster også noget helt andet end den lille som medfølger maskinen.

Jacob
Annonce
Ja jeg hælder også mere og mere til den store. Man må jo ikke gå ned på grejet :o)
Skrevet af Løkke på 02 mar 2010 22:13
Ja jeg hælder også mere og mere til den store. Man må jo ikke gå ned på grejet :o)

Enig
Så få lige den der laser afstandsmåler byttet til en leica disto D8.

Jacob
TILl 5000,- Er du klar over hvor mange målebånd man kan få til den pris ;o)
Ingen tvivl om det er et fint stykke værktøj,men det tror jeg alligevel er overkill :o)
Du ser på det på den forkerte måde.
D8 kan måle på ting uden du kan komme tæt på dem, og uden at du kan komme til at lave en phytagores på det. de må dog ikke hælde sideværs.
Desuden sparer man ved mange måle opgaver en mund mere der skal mættes.

Jacob
Så er der bestilt sav det blev denne her

http://www.toolstop.co.uk/bosch-gcm12sd-gta3700-2607019110-mitre-saw-110v-legstand-saw-blade-twinpack-p3070

Ser frem til at få en pakker :-)
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis