Sony Ericsson i Bilka

Hej.

I næste uge har Bilka en Sony Ericsson S312 til 589. Det er en rigtig lækker telefon - HVIS MAN IKKE HAR 3-MOBIL

3-Mobil kræver en 3G telefon, og Sony Ericsson'en er en 2G.

Prøver man at sætte sit 3 simkort i Sony E'en får man beskeden 'Ugyldigt SIM' og en lang næse med i købet.

Undertegnede ved det af bitter erfaring - og har købt en Nokia E71 i stedet  Den kan - bortset fra at punktsvejse under vand - ALT

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja man tager sig til houet, å tænker, stakkels Albino
Men nu har har så fået endnu et stykke legetøj, og som det kære væsen skriver, så kan den alt på nær punktsvejsning under vand !!!
Det vil sige at når nu skivet skal i vandet, taster han bare Bådklagøring og søsætning ind i dimsen. Så kan han bruge tiden på noget andet imens dimsen ordner det hele
Og når det så er tid til at tage på sejlturer, sætter han og fruen til rette i "sofaen i skivet og indtaster bestemmelses målet på dimsen, så ordner den resten, ja den sørger også for at besætningen ikke lider af sult og tørst.
Måske den endda er så avangeret, at kommer der en Blåhval på tværs, sejler den da bare uden om

De bedste ønsker for fremtiden ?
Håndværkeren
Skrevet af bredker på 28 feb 2010 12:58
vær du glad for at du ikke kan bruge den
nu har vi haft flere fors modeller , deriblandt flere S_E , det er da det værste lort der er på markedet ,

En mobil tlf, er til at snakker med andre, når man ikke lige er ved en fastnet tlf. og så er den go til korte beskedder via sms. Mere har jeg ikke behov for. Den blev faktisk købt med henblik på, at jeg måske en dag stod langt fra al ting med min MZ der ikke ville dinge- riiing -- ding ding ding
håndværkeren>>>det kan jeg kun give dig ret i
men lige netop dette fabrikat har vi haft nogle af her ,faktisk 5 stk og ikke en af dem var iorden
en af dem gik istykker efter 3 måneder , de nægtede at lave den pga at jeg havde svedt lidt da den lå i lommen
3 stk ringer kun 2 ud af 3 gange der ringes til dem , samt flere andre fejl
Elizabeth har Sony Ericsson og har nu altid været glad for mærket. Om en uges tid bliver hendes skiftet ud med en ny af samme mærke - den gamle ryger kun ud fordi den nu er et par år gammel og ved at være noget vissen i 'tag telefonen' knappen. Den har fået en overdosis svigermor

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis