HJÆLP hvordan monterer jeg 2 tråde i samme ternimalhul??

Hejsa
Jeg har skiftet nogle kontakter i mit køkken som er videreført til mit køleskab. Der er lavet en forbindelse melllem 2 kontakter ved at en kablestump er ført fra det ene til det andet stik. Mit problem er at jeg har problemer med at få 2 kobbertråde ned i samme hul. Nogen som har et tip til hvordan dette gøres nemmet.

Hilsen
tellme
Hejsa Jeg har skiftet nogle kontakter i mit køkken... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ok så trykklemme. Men må man god putte 2 ledere ned i samme tryklemme? Jeg har store problemer med at få begge ned i men det er som jeg ser det eneste løsning for at få videreført strøm til 2 stik i den anden ende af installaitonen. Det var samlet sådan før og jeg forsøger bare at reetablere det med de nye kontakter som er magen til dog hvide til forskel. Måske der er en teknik/fif til hvordan man får 2 ledere ned i samme hul i det ene af de 2 terminalhuller??
Som i den anden tråd hvor du spurgte: NEJ!! Man må ikke komme to ledere ned i samme klemme!!
Den er designet til ÉN og den skal bruges efter det den er designet til!!
At det var lavet sådan før, er ligemeget. Brug nu en samlemuffe og gør det rigtigt.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeps jeg må ha gang i et par muffer og se om jeg kan få det til at passe i den kasse hvor stikkene skal sidde.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis