Felicia 1,3 til 1,6 ??

har en felicia 1,3 med skoda motor og ku godt tænke mig at smide en 1,6 polo motor i
kan man det og skal alt så skiftes og hvilken polo motor er det man skal bruge er det den der hedder AEE N6 ?? onmousedown="return false;" src="/DesktopModules/ActiveForums/themes/LDS/emoticons/cool.gif" width=20 height=20>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er trækakslerne ikke t ykkere i en 1,6 polo?

 

og hvis jeg nu gemmer motoren under luft filtret
hvad siger synsmanden så til en 1,6 fourening kontra 1,3
Du kan/må øge din motorkraft 20% uden at synsmanden flipper ud, men spørgsmålet er, om du kan bruge den gamle motorstyring fra Felicia 1,3, hvilket jeg tvivler på
Hej
Du kan muligvis godt bruge den motor men du skal have det komplette ledningsnet samt motorstyringsvbox og den skal omkodes fordi startspærren ligger også i motorstyringsboxen - det er et større stykke arbejde at udskifte ledningsnet så hvis du ikke er sikker på at du kan det så lad være med at begynde på projektet - vi autoelektrikkere elsker ikke ligefrem at få sådan nogle halvfærdige projekter ind på værkstedet.
Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Check lige hvad en felicia 1.6 komplet koster inden du bruger for mange penge og tid på projektet. Det er ikke verdens dyreste bil mere.

Men hvis det bare er for at prøve for sjov så bare klø på. Jeg gad nu ikke.

MVH en glad Felicia 1.6 MPI ejer

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis