Male loft til kip

Kære Gør-det-selv entusiaster.

Måske er mit spørgsmål FOR begynderagtigt til dette forum, men jeg håber, nogen alligevel vil svare.
Min mand og jeg har købt hus, hvor førstesalen har loft til kip. Vi vil gerne male heroppe, men kan jo godt se, at der vil skulle nogle POKKERS lange stiger til, som vil skulle flyttes ustandseligt. Altså noget, der virker ret besværligt, og vi tænker, at der må være snedigere måder at gøre det på (usansynligt lang teleskopstang? Stativ man kan stå på - men hvordan poskker får man det op af sin lille vindeltrappe?).

Er der nogen af jer, der lige kan rive nogle gode tips af sig? Eller alternativt give os et indtryk af, hvad det vil koste at få en fagmand til at male hele herligheden (etage er 80 kvm, men vi aner ikke, hvor mnage kvm væg og loft, der er tale om. Nu er der hvidt, og vi vil igen have hvid).

MVH Stine
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Males normalt bare med forlænger skaft.

Angående pris kan jeg som sagt anbefale dig at tage kontakt til malerfirmaet Raad og mal for pris.

Han kører tid i jeres område, og laver kvalitets arbejde til gode priser.

Malerne så hurtigt over sådan en 1.sal, at man dårligt orker at lave det selv.



Forlængerskafter på 3 meter og mere findes, er man ikke vandt til at bruge dem, kan de godt volde lidt besvær.
Ellers vil jeg kun give Koludabyg ret, inden du har købt udstyr og maling er en maler kommet ret langt med sådan et stykke arbejde.
Et spørgsmål om temperament.
LHvis det bare er vægge og loft, maks et par dage... 400-500 kr pr time.
m2, har engang hørt, man kan sjusse sig frem til det ved at gange gulv areal med ca 3... Så har man ca hvor mange m2 vægge der er... Men er ikke sikker på det holder helt stik

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også