Undersænkede lågehængsler?

Hejsa,

Jeg leder og leder og leder efter nogle undersænkede lågehængsler. Jeg kan ikke finde på noget bedre ord for dem. Det er sådan set til normale låger, men jeg kunne godt tænke mig at finde nogen der ikke optager plads i skabet, så at sige...

Hvis du forstår hvad jeg mener og har et par links du kan sende mig, så vil der blive sat stor pris på det!

/G

<p>Ingen signatur</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er såmænd ganske alm. hængsler du leder efter
men nu ved jeg ikke om de skal sidde udvendig/indvendig eller lige som på en dør
og i hvad stilart du havde tænkt dig

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Mja... Ikke helt almindelige hængsler. De skal sidde indvendigt og være undersænkede i både skal og låge. Jeg har engang set nogen af den type jeg tænker på, men kan simpelthen ikke finde dem på nettet. Måske har jeg i virkeligheden set dem i en båd eller lignende??

<p>Ingen signatur</p>
skal de være indlagt i en rille
så de er usynlige fra begge sider af lågen

og med skal mener du der med selve kabinetet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Skal = skab = kabinet, ja.

<p>Ingen signatur</p>
når jeg spørger om de skalvære skulte fra begge sider så mener jeg sådan her

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis