lidt hjælp til gas block sol sysytem

har et problem ikke har fundet nogle der kan hjælpe mig med har ikke noget ordentligt varmt vand er nok max 15grader med mindre jeg skruer helt op for termostaten men så ryger varmen i radiatoren og vandet blir nok max 35 grader.pumpen køre fint og vandtrykket der kommer ud af vandhanen er os helt okay. kan der være et eller andet man skal slå fra som jeg ikke har fået gjort efter den har kørt på solvarme i sommers.. de vvsere jeg kender har ikke rigtigt ku sige hvad jeg sku gøre men kunne være der var en der havde et magen til eller kendte til det

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke du har glemt at tænde for varme patronen i varmtvands beholderen ! En sådan er der for det meste monteret i akumolerings / Varmtvands beholderen på et solvarme anlæg.

V.h.  Håndværkeren
jo hvis den har sådan en har jeg.. kan du forklare hvorn man gør det
Skrevet af deanr på 25 feb 2010 23:25
jo hvis den har sådan en har jeg.. kan du forklare hvorn man gør det
Bliver nok lidt svært når jeg ikke står ved anlægget.

okay.. du sku vel ikke kunne sige hvorn man udlufter selve anlægget
Skrevet af deanr på 26 feb 2010 00:58
okay.. du sku vel ikke kunne sige hvorn man udlufter selve anlægget
Hvis det er mulighed for udluftning vil det være små ventiler der er anbragt øverst på anlægget. Er det på radiatorene så sidder der som regel en udluftnings ventil i modsatte ende af hvor thermostaten sidder.
Men den vvs-er der har opsat anlæget må da også vide om der er en elvarme patron i akomulirings tanken og hvor du skal tænde den henne.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis