Hygge med den lille...;)

Hvem siger man ikke kan få lavet noget samtidigt med at man hygger sig med familien.

Stella var hurtigt klar med pensel, da hun hørte at vangerne til den nye trappe skulle grundes.

Godt 1½ time efter var alle vanger malet, og udover enkelte pletter på hænderne og tøjet klarede hun det rigtigt flot, så hun skal da også være med til at give vangerne lak i morgen...

 
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
godt gået papa men lad nu være med at udnytte din lille hjælper
som om hun var polsk arbejdskraft
nå spøg til side
det er altid godt når de vil selv og selv om der arbejdes kan det sagtens
være kvalitets tid som de kloge siger
nej pas du barer på hende og lær hende ordentlig op
SHE IS A CEEPER

godt gået

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

godt arbejde Stella
men pas på din
lærling ikke holder
for mange pauser

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

He he, ja.

Stella hundsede også noget med mig hele tiden, specielt på de store vanger hvor jeg både skulle male kanter, og rette fladerne af efter hende, snakkede hun godt nok med store ord hvis der var løbere fordi jeg var bagud....

Hun bliver en hård chef en eller anden dag.
Skrevet af Høvlebænk på 23 feb 2010 14:35

det er altid godt når de vil selv og selv om der arbejdes kan det sagtens
være kvalitets tid som de kloge siger
For Stella er det kæmpe stor når hun får lov at hjælpe far, det bedste hun ved er faktisk at skrue skruer i, når der skal samles møbler.

Der laver jeg absolut intet før til allersidst hvor det lige skal strammes efter, resten klarer Stella helt af sig selv, så lidt tømrergener er der sikkert smittet af til hende...
Annonce
SÅ ER DET OGSÅ PÅ TIDE HUN FÅR SIN EJEN VÆRKTØJSKASSE
incl. værktøj
skattefar betaler halvdelen ved du nok
 så det har bare at være
i klasse med Lie-Neilsen eller Lee-Valeey som minimum

hun kan faktisk (hvis interressen holder) gå hen og blive en
rigtig god møbeltrækunsthåndværker på højde med nogle af
de bedstenår hun er startet så tidlig
så bare igang med at lære hende de små snedker fif
og hvis du har brug for et par tips til rigtig værktøj
til små hænder vil jeg da gerne hjælpe

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hun har faktisk en værtøjs kasse hvor der står Stella byg på, men det er jo ikke lige så farligt som fars værktøj, så slet ikke så interessant....

Hun elsker faktisk at være med på værkstedet uanset om jeg skruer på flippermaskiner, eller bare renser pillefyret så skal Stella være med helt fremme, og gerne med askeskovlen så mor også kan se på hendes beskidte tøj, at Stella har været med helt i front...
hvor gammel er Stella min datter havde de første skarpe knive/stemmejern i hånden da hun var fem det kan de sagtens klare bare det er under opsyn og at det er mere end rigtig skarp så de kan nøjes med at koncentrere sig i stedet for at skulle
bruge både kræfter og for søge at holde øje med hvad de laver på en gang

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hun er kun 4½ år, men er efterhånden helt klar over hvilket værktøj man skal passe på med, så det kommer stille og roligt.
laver du selv lidt træsmedning i fritiden el.

det lyder pragtfuld med Stella at i sådan
kan gå og hygge sammen mens hun får
det mere el. mindre leget alvorlig ind

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også