gummi

Da jeg vil prøve at lave min egen slangebøsse mangler jeg nogle råd til hvordan man laver den
jeg har forsøgt et par gange , men ikke med særlig gode resultater , måske der sidder en som har lavet en eller har et link til en side hvor de viser hvordan , så ville jeg blive glad for råd samt link ... lige sådan vil jeg gerne vide om der er nogen der ved hvor man kan købe ventilgummi ?

master cool
Da jeg vil prøve at lave min egen slangebøsse... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Her i en lidt mere læselig udgave

Helt ærligt master cool. Hvad er det egentlig du har gang i ? Nu har du tæppebombet dette forums brugere med spørgsmål om hvordan man laver slangebøsser. Har du overhovedet gjort dig selv nogen anstrengelser, for at finde løsninger, før du farer ud på den måde.


Prøver man at google "Slangebøsse" ser man at de første hit beskriver hvor man for en sumbolsk sum kan købe profesionelt udstyr. Har du prøvet at ringe til dem for at få de stumper du skal bruge ? Kigger du lidt længere ned i google søgningen ser du som nr 4 en tidligere tråd i dette forum omhandlende emnet. Har du kigget i denne ?


Mest interessant så er hit nr 11 et der ligner denne tråd lavet af en der kalder sig for na_pa_kraftidiot http://www.eksperten.dk/spm/672353 på et forum der hedder "Eksperten"

Her får du en glimrende indføring i hvordan man bygger en slangebøsse, men også en god og håndfast forklaring på hvorfor man skal lade være.

Jeg synes før end at man farer ud med bål og brand alle vegne med sine spørgsmå, selv forinden har lavet et minimum at indsats for at gøre sig selv klogere. Til dette forums brugere kan jeg anbefale at kigge på linket til eksperten før end I fortsætte med at besvare disse slangebøsse tråde oprettet af samme person

Hilsen
Allan
hej alle samme tak for de gode råd









hilsen master cool
slangebøsser er sjove, og ja loven siger man ikk må have dem men den siger sgu så meget! har selv haft meget sjov
sjov med mine hjemmelavede slangebøsser. men lad vær med at bruge ventil gummi, brug hellere "træningselastikker" de hedder thera band ( http://shop.denintelligentekrop.dk/group.asp?group=22 ) køb de runde de er nemmest at arbejde med.
til din komstruktion af slangebøssen syntes jeg du skal gå på youtube og skrive how to make a slingshot.
god fornøjelse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis