Wireless på flextid

Manglede porte i min router, og besluttede at gøre en af mine computere trådløs. Købte så et trendnet tew-423pi. Men det vil ikke rigtig spille. Har prøvet med den software der fulge med, den seneste fra firmaets hjemmeside, en driver fra Realtech, som har leveret chippen, har prøvet at lade windows styre det, har prøvet at lade software fra trendnet styre det, men hvorom alting er, bliver det ved at være på flextid med høj og lav/ingen hastighed, men altid med god signalstyrke. Nu er jeg så løbet tør for ideer - har i nogen, eller er jeg bare ude i en dårlig kombination af router/netkort?
Manglede porte i min router, og besluttede at gøre... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nåå ok så er jeg med har du mulighed for at sitte en længer antenne på, evt prøv at vende pc, leg lidt med antennen, ved godt den står tæt på,
har du andre peer der står i samme område der er trådløse?
Der er bunkevis af trådløse netværk i området - jeg kan se fire fem stykker. Det kan være, jeg må rode lidt med antenner, selv om den siger signalstyrken er fin - måske er der noget interferens. Men nu har jeg da lidt at lege med, så det gør jeg, når jeg får tid. Jeg lader tråden stå, og kommer måske tilbage. Tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis