Nye radio til min clio

Hejsa...

Jeg overvejer at købe en ny radio til min clio fra 2005. Jeg vil gerne have én hvor jeg kan tilslutte min ipod. Desuden skal der være ratkontrol.

Mit problem er ikke at finde en radio med disse ting, det store problem er at finde en adaptor til min ratkontrol. Jeg synes det er lidt uoverskueligt, så gik ned til min lokale forhandler og han ville have 900 kr for sådan et stik! Det er næsten samme pris som de radioer jeg har fundet!

Er der nogen som kan hjælpe med at finde en adaptor til rimelige penge. Den radio jeg overvejer at købe er en Alpine CD/MP3 USB CDE-112Ri (Se link)

http://www.pixmania.com/dk/dk/4692147/art/alpine/bilradio-cd-mp3-usb-cde-1.html

Håber i kan hjælpe mig?!?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Du kan  IKKE  bare købe en tilfældig adaptor til din ratbetjening og en tilfældig autoradio.
Din ratbetjening foregår over din bils CAN net og det skal adaptoren kunne tale med - ydermere skal den radio som du vil tilslutte have en indgang for fjernbetjening - altså tingene skal høre sammen og de skal passe til bilen
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Det var jeg nemlig også kommet frem til på de fleste sider, hvor man kan købe adaptorer står der hvilket bilmærke og model de passer til. Det jeg så ikke kan finde ud af er om man kan være sikker på at radioen (med indgang for fjernbetjening) og adaptoren kan snakke sammen.

Er der nogen måde man kan være sikker på dette?
Hej
Det kan du kun være sikker på hvis det står i de tekniske data for tingene - eller hvis en "seriøs" sælger siger det - eller måske blot at tingene er af samme fabrikat - det kommer nemlig også an på hvor i radioen fjernbetjeningen bliver tilsluttet.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
okay takker for hjælpen. Jeg må prøve at lede videre efter en fornuftig pris på begge dele
har ikke lige så meget erfaring med det du direkte spørger om, men faldt lige over at det link du havde smidt var hos pixmania... dem vil jeg advare på det kraftigste mod at du handler hos... de har utallige gange været nævnt i diverse medier, og det er bestemt ikke for noget godt... http://www.dr.dk/DR1/kontant/2006/05/02102331.htm for lige at smide et enkelt link...

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis