forankringswire til pavvilion

Jeg har i et haveprogram på DR1 set en wire i rustfri stål og med et rør for enden. Når man bankede den ned i jorden trak man tilbage og røret vendte sig i jorden og forankrede det der skulle holdes fast. Desværre har de ikke været så geniale at lægge link ind, så man kan finde de materialer de omtaler. Så kan ikke finde ud af hvor jeg kan få den.
Nogen der ved hvad jeg taler om og kan hjælpe mig
MVH Mette
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nej ikke umiddelbart, men hvis du skal forankre noget, du skriver ikke hvad, kunne du bruge et stykke rustfrit armeringsjern bukket som et u ca 1 m lang i bukket tilstand, dette bankes i jorden, således at tovværk, eller stolper holdes fast, det har jeg brugt bandt andet til gyngestativ,trampolin og stål wire, det holder bare.

Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
ok det lyder stort, det jeg har set var max en håndlængde. Det skalbruges til at sikre en pavillion som skal ned om vinteren, så ville være rart om der ikke var noget umiddelbart synligt når den tages ned
du kan købe en dims i camping butikken, sådan en spiral til at skrue ned i jorden den kan fjernes igen, ellers kan du jo bruge en carabinhage, mine kan ikke ses da de er under jordoverflade, du kan da sætte dem så toppen er i grus eller sådan så de ikke er synlige, men til at komme til.

Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Her er lidt forskellige udgaver : http://www.campingshop.dk/Pages/Search.aspx?search=stormsikring
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis