Utroligt, hvad man tror folk vil købe....

Her er en oplagt LDS ting...

Og så sparer man ca. 1000-1100 Kr. hvis man laver den selv

Hvis det ser for svært ud, kan den købes her:

http://www.dubuy.dk/dk-1/webshop/ti...raekke.htm

Ja, ja.... hver sin smag

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Her er en oplagt LDS ting... Og så sparer man... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan godt være, at "visse" personer skal hjem til mor, men vi er da heldigvis andre der har kunstnerhjertet til at fortsætte.

Jeg fandt nedenstående som inspiration til mine fremtidige malerier, som jeg påtænker at sælge qua Bruun-Rasmussen's auktioner.

Relikviet blev brugt som 1. præmie i en bowlingkonkurrence, men jeg forevigede den heldigvis først. Det er ægyptisk design, men godt fundet på, da der også kan være et lys under solen.

Vinderen var stum af glæde, og der løb en tårer fra hans øje, og hans mave hoppede, mens han takkede næsten grådkvalt.
Det er en "vandrepokal", der går videre 1 gang om året, så den kan heldigvis nå at give glæde i mange små hjem, og er ikke forbeholdt en enkelt samler, og da der er pligt til, at vinderen skal have den stående fremme et synligt sted i stuen, kan man heller ikke sikre klenodiet i en bankbox. Jeg fik politiet til at sikre den med deres markørpen, så man altid kan finde tilbage til ejeren ved tyveri.

Mvh. JørgenE
Syntes nu mere det ligner det de der nordslælændere giver hinanden i HADE gave
den bliver svær at bygge videre på

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

De sælger også en med 7 søm til 2099,- :-)

... Men så er sømene også forcromede!
Annonce
Hey. Ham der designeren skal da sagsøges for et par miliarder... Det er længe siden jeg lavede sådan noget!

Se vedhæftede billeder: Øverst en knagerække bestående af en gammel retrofodliste fra ´73 med den originale fejeliste også
Nederst en rest af loftet fra stuen. Der var lige 4 cm der skulle skæres af. Og de sidder nu i vores garderobeskab, til konens store beundring (eller var det omvendt?)

Ang. salg af alt muligt. Har i så lagt mærke til at folk ofte skriver "sælges grundet fejlkøb"?
Det er de kloge af dem. Andre skriver "sælges KUN da jeg ikke har plads til den mere/ sælges kun pga. nyt et-eller-andet"
Men den dummeste jeg har læst, var i Ugeavisen Esbjerg. Der skrev en gut følgende "Garage tæt på gågaden og centrum, sælges grundet ægteskab" WTF?
Kan man ikke have en garage når man er gift? Eller skal den sælges for at få råd til det?

Men under alle omstændigheder er det godt spottet af JBR. Tak for et godt grin.
Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Misundelse er en grim ting, men i dit tilfælde Jørgen E, må jeg nok kapitulere og hengive mig til ægte grøn misundelse!

Og lige præcis næstformand, det er sådanne brugskunstsager, jeg til konens manglende forståelse for mine kunstneriske evner, også kan svinge mig op til at frembringe. Men det viser sig jo, at der åbenbart er penge i lortet!

Det har ikke været den mest kedelige tråd!

Med venlig hilsen
ktm

næstformand
jeg må godt nok rose dig fordi dit design er det mest gennemførte
jeg længe har set det er genialt at få tingene til at hænge vandret
der kan jeg sgu inte være med

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

@Høvlebænk: Det er det der har taget så lang tid at udtænke!
Jeg er også selv ret imponeret over det ;-)

(Konen sidder og ryster på hovedet og hunni kikker dumt på mig. De kunne ikke forstå hvorfor jeg lige slog en højlydt latter op. Tak for den skarpe observation, og den fine måde at kommentere min manglende billedhåndtering på)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

altid klar med hjælp og en venlig/besk kommentar
skulle der være en anden gang så sig til men den
kommer nok alligevel

Dennis

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også