HOLD JER LANGT VÆK FRA BEDST OG BILLIGST VINDUER!

Jeg startede for lang tid siden en tråd her i forummet, fordi bedst og billigst har ødelagt vores hus samt nægtet at acceptere dette, skønt Håndværkets Ankenævn har påbudt dem at udbedre skaderne eller betale os næsten 100.000 kr tilbage så vi kan få proffesionelle håndværkere til at rette op på vores ødelagte hus.

De sidste indlæg jeg skrev mod bedst og billigst løgnagtige og uproffessionelle måde at behandle deres kunder på, var i november - derefter har jeg desværre (af personlige årsager) været forhindret i at fortælle om hvordan bedst og billigst fortsat kører frem med deres terror.

Bedst og billigst og direktør Benny Kastlund, lovede her på siderne, at de nok skulle sørge for at ordne alt hvad de havde ødelagt og aldrig lavet færdigt.  Det er nu 3 måneder siden, og det er med sikkerhed fordi sagen blev dysset ned på de forskellige sites. For siden November sidste år, har de igen ignoreret os, og nægter fortsat at få en aftale i stand med vores advokat. Bedst og billigst er fuldstændig ligeglade med det svinei de har efterladt, når bare offentligheden ikke hører om hvor dårlige de er.
Her til foråret går sagen ind i det 4. år!!! Det kan ikke beskrives hvor opslidende bedst og billigst løgne, ligegyldighed og uacceptable opførsel overfor mig og min mand har været. Vi lever stadig i byggerod for vi kan ikke komme videre med noget som helst fordi vinduerne ikke er ordnet.
Og ydermere, det er en kold kold vinter i år og trækken står ind alle steder! Vi bruger for en formue i olie.
Ydermere har vi brugt rigtig mange penge på advokathjælp, fordi bedst og billigst kort sagt slider på os selvom vi har betalt 150.000 kr for deres lortearbejde og en masse ødelæggelser på vores hus.
Advarslen er derfor: BRUG ALDRIG BEDST OG BILLIGST VINDUER OG DØRE, DE ER UPROFFESIONELLE, DE LYVER OG SNYDER KUNDERNE OG GØR JERES LIV TIL ET HELVEDE!
Hvis I vil se bare en brøkdel af bedst og billigst dårlige arbejde, så de vores hjemmeside 
www.bedstbilligst.mono.net


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, Denise, når man læser en sådan svada, bliver man jo noget betænkelig, om det nu også er en rigtig sagsfremstilling, men jeg kan da til nye læsere fortælle, at der er ført alle mulige gode beviser for, at det mindst er så slemt som det her fremstilles.

Alene de håbløse forklaringer "En medarbejder fra Bedst og Billigst" og senere fyren selv kom med her på sitet, talte deres helt eget uhyggelige sprog. Rigtig sløje typer, jeg advarer alt og alle imod i entrere med, og har da også fået et par forskellige til at glemme det foretagende under henvisning til din tråd.

Der findes mange andre rigtig gode firmaer, så hvorfor i alverden skulle folk dog entrere med Bedst og Billigst, som nok er det stik modsatte, og så krydret med utrolig stor frækhed.

Held og lykke med din fortsatte kamp, Denise.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tusind tak ktm

Det er positivt at høre, at brugerne af dette forum er kloge, fornuftige folk, der kan gennemskue et lousy firma, der behandler kunderne som det skidt de træder på.
Mit håb er, at så mange som muligt hører om sagen, og bliver advaret imod Bedst og Billigst, så de ikke ender i samme rædsomme suppedas som jeg desværre er havnet i.

Det lader jo til, at Bedst og Billigst, så snart debatten stoppede i diverse forums, straks holdt op med at svare vores advokat og lod vores sag uløst. De var ikke interesserede i at få løst problemet med deres dårlige arbejde, men derimod bare dysse sagen ned i offentligheden, fordi det var dårligt for deres rygte.
Med et suk, kan jeg bare konstatere, at sagen fortsætter på 4 år.

Kort sagt Bedst og Billigst er kun til at lukke op og puste grise i.

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Det er LORTE firmaer som bedst og billigst der forhåbentlig ikke kan og skal have lov til at overleve krisen i byggeriet. de har nydt alt for godt af den store optur som sluttede sidste år. jeg har handlet med dem uden problemer men har hørt om flere som er blevet snydt. i sympati handler jeg ikke med dem mere!

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Jeg føler med jer. Vi har selv en sag kørende, dog en byggesag mod bygmester. Vi har et krav mod ham på ca. 130000 kr. og han tilbød 15000 kr og så skulle vi glemme sagen.

Nu kører sagen på 3. år og vi skal i retten til Juni. Han kan jo bare gå personlig konkurs inden, så kan vi selv betale for de mangler som syn og skønsmanden har lavet en rapport på.

Heldigvis holdt vi 75000 kr. tilbage, men det bliver vores trixtank og udvendige kloakker ikke bedre af.

Pis med folk som ikke har faglig stolthed.
Lav det selv og kritiser dig selv hvis du ikke er tilfreds.
Held og lykke med kampen
Hansi
Hej herinde.
Vi står faktisk og skal have nye vinduer i huset. Og har indhentet materiale fra en del, der i blandt, bedst og billigst. (Dem vælger vi nok ikke :-) )
Men, Denise, den tråd du omtaler, kan man se/læse den herinde stadigvæk ?
Det ville jeg meget gerne.
Håber I finder en løsning, intet værre end jeres situation.
DON´T GIVE UP !

 The day you quit is the day you lose.
Annonce
tak til lauhansen og I andre 
det er dejligt at mærke, at der er folk der støtter ens kamp.

man kan finde sandheden om Bedst og Billigst på
trustpilot.dk
På trustpilot.dk findes bl.a omtalen fra tv2´s program Basta, der 29 januar 2009 viste et yderst kritisk indslag om Bedst og Billigst og direktøren Benny Kastlund. Indslaget handler netop om, hvordan de i flere tilfælde laver forkerte opmålinger og andre grove fejl. Om hvor utroligt dårligt de behandler deres kunder når kunderne klager over fejlene firmaet har lavet og dårlige varer. Og om Benny Kastlunds rigtig ufine metoder til, at forsøge at få kunder til at makke ret.
Der er ogå en del debat fra sure kunder på
sol.dk
og som før nævnt min egen hjemmeside, hvor der er nogle billeder af hvad firmaet har lavet i mit hus.
www.bedstbilligst.mono.net

Jeg håber virkelig at de som skriver her på siderne som har planer om at sætte vinduer i, finder fyldestgørende oplysninger de kan bruge.


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

LauHansen, prøv at søge på Bedst og Billigst oppe i søgefeltet. Så skal du se løjer, og så tror jeg ikke du spekulerer i at købe vinduer og døre der fra.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har flere gange købt vinduer og døre, selv målt op og selv monteret, fået skiftet punkterede et par gange på garantien, jeg har aldrig haft problemer.

gammel tømrer
Jeg har benyttet BB et par gange før pga. kundens ønske om partier herfra, har heldigvis forløbet uden problemer, med kvaliteten er altså langt fra det jeg selv ville kunne købe til samme, eller lavere pris hos anden leverandør.
Et er jo at elementerne er billige og måske ringe kvalitet,men derfor kan den håndværksmæssige udførelse jo godt være iorden,men det ser ud som det halter med det håndværksmæssige.
Og som Koluda siger kan man som tømrermester ofte få en bedre kvalitet billigere eller til samme pris.

Tømreren

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis