HOLD JER LANGT VÆK FRA BEDST OG BILLIGST VINDUER!

Jeg startede for lang tid siden en tråd her i forummet, fordi bedst og billigst har ødelagt vores hus samt nægtet at acceptere dette, skønt Håndværkets Ankenævn har påbudt dem at udbedre skaderne eller betale os næsten 100.000 kr tilbage så vi kan få proffesionelle håndværkere til at rette op på vores ødelagte hus.

De sidste indlæg jeg skrev mod bedst og billigst løgnagtige og uproffessionelle måde at behandle deres kunder på, var i november - derefter har jeg desværre (af personlige årsager) været forhindret i at fortælle om hvordan bedst og billigst fortsat kører frem med deres terror.

Bedst og billigst og direktør Benny Kastlund, lovede her på siderne, at de nok skulle sørge for at ordne alt hvad de havde ødelagt og aldrig lavet færdigt.  Det er nu 3 måneder siden, og det er med sikkerhed fordi sagen blev dysset ned på de forskellige sites. For siden November sidste år, har de igen ignoreret os, og nægter fortsat at få en aftale i stand med vores advokat. Bedst og billigst er fuldstændig ligeglade med det svinei de har efterladt, når bare offentligheden ikke hører om hvor dårlige de er.
Her til foråret går sagen ind i det 4. år!!! Det kan ikke beskrives hvor opslidende bedst og billigst løgne, ligegyldighed og uacceptable opførsel overfor mig og min mand har været. Vi lever stadig i byggerod for vi kan ikke komme videre med noget som helst fordi vinduerne ikke er ordnet.
Og ydermere, det er en kold kold vinter i år og trækken står ind alle steder! Vi bruger for en formue i olie.
Ydermere har vi brugt rigtig mange penge på advokathjælp, fordi bedst og billigst kort sagt slider på os selvom vi har betalt 150.000 kr for deres lortearbejde og en masse ødelæggelser på vores hus.
Advarslen er derfor: BRUG ALDRIG BEDST OG BILLIGST VINDUER OG DØRE, DE ER UPROFFESIONELLE, DE LYVER OG SNYDER KUNDERNE OG GØR JERES LIV TIL ET HELVEDE!
Hvis I vil se bare en brøkdel af bedst og billigst dårlige arbejde, så de vores hjemmeside 
www.bedstbilligst.mono.net


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Jeg startede for lang tid siden en tråd her i... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, her er det vist både kvaliteten af partier og håndværkernes evner der er problemet.

Helt enig, selvom vinduerne er så ringe kvalitet kunne resultatet godt have været en hel del bedre, hvis det var et par stolte håndværkere der havde monteret dem...
Ja, desværre... det er en meget uheldig tendens for byggeriet...

Der er simpelthen alt for mange håndværkere med en dårlig indstilling til hvad de laver, dem der er ligeglade med hvordan tingene ser ud og bliver afleveret til kunderne, skaber en rigtigt dårligt ry for os alle.

Vi må håbe at denne krise får ryddet lidt op i dette, for der er altså godt nok mange håndværkere derude, der totalt mangler respekt for deres fag, og hvis dette smitter af på de lærlingen vi har pt. så er vil denne mangel på respekt for faget, bare gå videre til de næste generationer også, også har vi sku et problem overfor de udenlandske arbejdskrafter.

ja præcis ,det har været for let at klare sig i de gode tider som dårlig håndværker,og indstillingen hos lærlingene har generalt været svag syntes jeg, at være tømrer har været et mode fag for mange lærlinge i de gode år.

Tømreren.

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

ja det er en skam du har de problemmer med B&B og deres såkaldte håndværkere
håber i får kæmpet færdig så andre ikke får samme problem

det med dårlig indstilling til hvordan man udføre sit arbejde og at man ikke længere
er stolt over at representere sit fag med stolte traditioner for at udføre et godt fagligt
stykke arbejde er ved at være en skændsel efterhånden men det kan der rettes op på
hvis de enkelte firmaer/medarbejder vil få den tid som er nødvendig (selvfølgelig ikke mere end nødvendigt) til at udføre et ordentlig stykke arbejde men med de akkorder og tilbud
som der bliver budt ud med er det vil ikke så underligt at der sjukkes og skærres hjørner
da det til syneladende drejer sig om at få skrubet mest mulig igennem (man skulle næsten tro nogle af dem mente at de kan leve af engangs kunder)

men her er lige en possitiv historie så i ikke tror at alt er tabt endnu

et lokal firma som jeg havde hørt godt om fik lov til at sætte et stort vindue op
i soveværeslset da jeg syntes det var lidt (meget) for stort for mig alene og jeg
havde ikke specielt meget tid til det i den periode
de kom om morgen (konen var hjemme) rykkede det gamle ud alt blev gjort
som forventet min possitive overraskelse bestod i at de havde lagt gangpap
ud fra fordør og ind i soveværelset og da jeg kommer hjem var den ene igang
med at støvsuge soveværelset for alt det støv de havde lavet (alle andre steder jeg
har boet skulle folk selv rydde op efter håndværkerne
selvom de var klar over at jeg var igang med en større renovering af hytten
og støvede en hel del (vi har pudsede vægge og lofter) tro mig det støver
det firma er langt fra det billigste men de får alle mine rep. i tømmer jeg ikke
selv kan/vil og jeg anbefaler det til alle nye i området selv om de har et rigtig
stærkt og godt ry i forvejen
denne mester vil ikke gå på kompromi med kvaliteten og siger nej til en kunde
hvis han mener at kemi/arbejdsbetingelser fra kunden ikke kan opfyldes
og den samme indstilling til at arbejdet skal udføres ordentlig går igen helt ned
til yngste lærlingen som allerede fra dag et får ansvar og bliver stillet overfor at
skulle forsvare sig hvis han ikke lever op til det så efter en-to uger har de fattet
hvad det betyder at være stolt over veludført arbejde

nå jeg håber ikke jeg kedede jer med dette indlæg

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis