DVD-brænder program søges

Jeg har opgraderet til Win-xp, og nu laaaang tid efter opdager jeg at programmet, der brænder dvd'er er pist væk,-lige så disketten, hvor det lå på. Jeg skal såmænd bare bede om navn på et program, så køber/henter jeg det selv...Når jeg søger på Google kommer der tusinder af links, og det tager en krig at komme igennem til et enkelt sted, hvor man købe/hente et program. Jeg kom til Nero og fik downloadet og registreret mig og det eneste, der virker er al deres junk mail, selve programmet virker ikke....Jeg havner bare på deres hjemmeside, hver gang jeg prøver at starte det. Så alt andet end Nero. Det haster for jeg har lovet ungerne at de må se 'Up' på deres værelse i aften og den har jeg kun på USB-nøgle, der ikke vil køre på dvd-afspilleren på barneværelset.
Mvh
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke bare bruge det program som er i XP?
Hun kan ikke bruge den indbyggede brændefunktion i XP for det er en film hun skal brænde over på DVD og det kan den vist ikke.

Mener i øvrigt heller ikke XP kan brænde DVD - kun CD.

Nej Helle leg videre med Nero - det er programmet jeg vil anbefale, du må kunne få det til at virke.
hej der findes som du skriver et hav af programmer, hvis jeg har forstået dig rigtigt skal du have lavet en dvd film fra en usb nøgle??
hvad format ligger den i på din usbnøgle??
hvilket format kan børnenes dv afspiller afspillei??
Mvh
peter



Hej Peter,
filerne er vlc media filer .vob.De ligger på en usb-nøgle, hvor jeg kan se filmen på pc med VLC-media player. Og dvd-afspilleren kan vist spille det meste, det er en simpel sag fra Harald Nyborg, men den har klaret alt indtil nu. Der står ikke rigtig noget på den.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Annonce
hej igen

hent clonedvd her det kan du bruge/prøve i 30 dage er let at gå til
install. programmet og genstart
start clonedvd, vælg "klone dvd", øverst i højre hjørne er der 2 pile i en ring som når du pegre på dem står der søg, tryk på den, vælg der hvor din film er, (den er ikke kodet vel?)
tryk næste, (hvis der er første gang du prøver noget som dette vil jeg forslå du lader programmet bestemme indstillingerne), så tryk på næste igen, nu vælger du den laveste hast du kan komme til at brænde med efter du har sat en dvd i drevet, og yed nu vælges BRÆND  jaaa ca 20 min  har du en film
volder det stadig problemer er du velkommen ringe til mig på 30420059 (der findes ingen dumme spørgsmål) 

mvh

peter
vil du have en mere uddybende manual er der en her

mvh peter
Hej
Havde selv store problemer med Nero da jeg installerede Vista. Prøvede mange forskellige versioner. Jeg endte med at bruge Imgburn. Det er et super gratis program, og jeg bruger den til img og ts filer. Det er rimeligt nemt at gå til, og på deres side kan du hente en dansk sprogfil som bare skal lægges i en mappe i dens bibliotek. Kan anbefales. Der kommer nogle gange opdateringer til.
Her er deres side:

http://www.imgburn.com/

Hilsen Claus

Tak alle i rare hjælpsomme,
jeg har downloaded alle jeres forslag til programmer og de virker vist fint alle sammen;-)..Nu er det bare sådan at de alle vil bruge mit e-drev som er et cd-drev, hvis det så endelig lykkes mig at få programmet til at bruge mit DVD-drev, så bliver jeg bedt om at indsætte en dvd, det gør jeg, og så bliver jeg bedt om det igen og så skubber jeg skffen ud og ind igen og så beder de igen om en dvd...Så gik jeg ind i enhedshåndtering og tjekkede enheden og den skulle fungere, trouble shooteren sagde at enheden fungerede korrekt. Inde i Min computer kan jeg se drevet men ikke, hvad jeg putter i skuffen på det.
Nu har vi så set filmen på min pc, kind mod kind.Og jeg tror jeg giver op, hvis ikke en meget tålmodig sjæl kan komme med en entydig og klar vejledning...Jeg sidder klar med mukkert og økse.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis