Undertøjssyning

Er der nogle der kender en stofbutik med et pænt udvalg af stoffer, blonder og tilbehør til syning af BH'er og og trusser?
Butikker i København efterlyses.

lissel

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke lige i Kjøvenhavnstrup, men jeg har handlet en del hos: Solbjerg Stofservice Aps.7950 Erslev. Tlf. 97741754 Fax. 97742000
Der har de et rimeligt stort udvalg i både stoffer og blonder. Du kan muligvis få tilsendt en stak prøver på hvad de har af stoffer desuden udgiver de kataloger flere gange om året.
Jeg skal dog lige gøre opmærksom på at jeg har handlet der som proff. men så vidt jeg ved kan private også handle der.

V.h.  Håndværkeren
Skrevet af vile på 18 feb 2010 11:34
Og håndværkeren giver sikkert gerne en hånd med ved måltagning og videre forarbejdning?
Hvorfor skulle jeg dog det, som prof. er det et arbejde og jeg tænker overhovedet ikke over om der er en lille veldrejet eller en ældre frue. Hvis man gjorde det som prof. ville man omgående miste sine kunder.

Håndværker, jeg tror du misforstår min kommentar.
Jeg mener bare, at jeg da har fået det indtryk, at du er en meget hjælpsom person.
Hvad skulle meningen ellers være?
Naturligvis kan en ældre frue være veldrejet, det har da hændt at der er kommet kunder der var over de 60, men som havde krop som en på 25
Skrevet af sonaz40 på 18 aug 2010 18:02
Man er så ung som man gør sig, og mange hjælpsomme mænd er der ikke i dagens Danmark !
Mon ikke det er jeres egen skyld at der ikke er så mange hjælpsomme mænd tilbage !!!!
                                                        
Bare du dog ikke brækker nakken på dit on-line Dametøjs salg. Jeg ved jo af erfaring at det skal ligne en milion, men prisen skal holdes nede i stangtøjet  Desuden findes der faktisk udmærkede on-line butikker med pænt og velproduceret beklædning til både Damer og Herre.
Men uanset hvor flot og billigt " i " kan lave det, bliver det Aldrig som når kunden kommer til os der er fagligt uddandede og opsyr modellen så den sidder perfekt på kunden.

Ja jeg ved det, åbner jeg døren for en ældre kvinde / Dame får jeg et smil og et tak
Gør jeg det samme for en yngre Kvinde / ?  glor hun åndsvagt på mig og går igennem.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis