Mangler gnist på tændrør


Jeg har en Agria havefræser med en Bosch tændning svinghjul men kan ikke få nogle gnist på tændrøret.
NSU motor
Syntes jeg har prøvet alt
Renset og indstilt platiner
Sat ny lednig i til at stoppe maskinen
Renset og rengjort alt
Haft tændspole ude og  klippet enden af tændkabel
Det undre mig lidt at jeg kan måle stel som kommer fra tændspolen ???Skal man kunne det ??
Hvordan kan jeg kontroler tændspolen ??
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har haft et problem med det samme det var tændspole ledningen som ikke var loddet rigtig fast og du siger du har skiftet jedningen til stop så er det jo nok ikke knappen som sidder fast

PEK

 

Hej
Få kontrolleret/gennemmålt din kondensator :-) 
Hilsen polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af ALB69 på 06 jul 2013 20:32
Urup havde et lille problem for 40 måneder siden,men mon ikke at han har fået det ordnet.

René
Hej

Faldt selv i datofælden   fordi en anden havde svaret og så ser jeg ikke andet end det nyeste indlæg !

Derfor ville det være rart  hvis spørgerne lige rundede af/afsluttede deres indlæg - specielt med en løsning hvis en sådan er opnået - det ville så måske hjælpe andre der havde et lignende problem

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
HØRT

René
Det kunne måske være en god ide, hvis der ikke kunne skrives indlæg i en tråd, hvis tråd-starteren, ikke havde deltaget det sidste år?
(så slap man også for mange reklame trolde)

Fik man så lyst til at tage emnet op, kan man jo bare starte en ny tråd, og evt. lave en henvisning til den oprindelige.

mvh jens
Lukker her......

Tak for hjælpen til alle..
Fik lavet en ny tændspole og fik derved gang i maskinen.
Tak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis