Toilet i bryggers

Hejsa

Jeg er ved at være færdig med at renovere min kælder hvor jeg har indrettet en hjemmebar, men toilettet er i stueplan og fulde mænd og trapper er ikke nogen fantastisk kombination. I min kælder har jeg dog et bryggers, der bliver brugt som vaskerum med fliser på både gulv og bagvæggen, samt 15 cm. op af de 3 andre vægge. Alle rør osv. fra huset går ud gennem bagvæggen.

Jeg vil gerne høre jer om hvilke forholdsregler der må være ved at installere et toilet i mit bryggers. Skal der søges tilladelse osv. 

Hvis der er en der har et bud på hvad det ville koste at installere toilettet lige ved siden af der hvor rørerne går ud igennem kældervæggen ville det være dejligt.

På forhånd tak for input!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan få lokummer fra omkring en 1000 kr!

Det værste bliver jo nok, at du skal have hugget gulvet op, for at komme ned til kloakrøret og slutte en faldstamme på. Har du så gulvvarme i dit bryggers er det lidt af noget skidt at komme igennem.

Jeg ville måske glemme at spørge så meget. Det er jo let at pille væk igen, hvis nogen ikke skulle bryde sig om installationen.

Hvordan holder du kvinderne fra at drikke?

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak for svarene!

Jeg vil overveje at glemme at spørge ;-)

Og kvinderne, de bliver nok svære at holde fra at drikke - men nogen skal jo køre mine venner hjem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis