glas i indvendig dør?

Jeg har en indvendig dør, som jeg gerne vil have monteret glas i. Er der nogen her der kender et godt sted i København/omegn og måske en ca. pris på dette?

 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke det er en meget speciel dør du har, er det måske lige så snildt at skifte den ud med en alm. fransk dør.
Det er ikke så slemt, når man først går til biddet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvis det er en standard inderdør, findes de også med glas i...
Men jeg har en fin dør i forvejen, som jeg gerne ville have glas sat i.

 

Du må løfte sløret for, hvad det er for en type dør, evt. sætte et billede ind.
Er det en fyldningsdør er det relativt nemt, men hvis det er en "papdør" er der noget mere udfordring i det.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Det er en fyldningsdør

 

KimFS

Du må tage kontakt til en snedker, som helt sikkert kan give dig en pris på din opgave. Men helt billigt bliver det nok ikke, der går hurtigt et par timer eller mere med at lave noget sådan.

Kan sagtens give dig "opskriften" på et sådan arbejde hvis det er det du gerne vil.

Vil lige som ktm foreslår hvis du kan vise os hvordan din dør ser ud, der findes jo forskellige udgaver, er det kun en fylding du vil have sat glas i eller hvordan.
M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Maskinsnedker, ja, det var noget i den stil jeg regnede med. Ville bare her høre om nogen kunne anbefale et godt sted at få det gjort. Ved du om en sådan snedker kommer ud og laver det på stedet, eller om man skal køre døren hen og få det gjort?

 

KimFs

Det var jo også en mulighed at du tog din dør med til snedkeren, så har de jo alt lige ved hånden, maskiner og materialer, så det ville måske være det aller-bedste du kunne gøre og måske også billigste.

Men prøv at snak med nogle snedkere der er måske lidt at spare ved at forhøre sig forskellige steder.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det vil jeg gøre. Jeg tager den bare herfra.
Men tak for svarene

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis