lowrange x-60 ekkolod.

Har købt båd, hvor der er en Lowrange x-60 ekkolod, nu mangler jeg en betjeningsvejledning/ manual på dansk, hvis jeg googler findes den kun på engelsk, jeg vil gerne have en dansk, har i foreslag til hvor den kan skaffes,

skibsbyggeren.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ku du ikke bruge det oversættelsesprogram forsvaret bruger, når de er lidt pressede, det kunne gi' nogen sjove timer.
Seriøst ! ingen anelse.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Brydegaard.

Faktisk er det sådan at hvis du Googler dit spørgsmål og får den engelske vercion, vil der i enden af linket nok stå: oversæt denne side. Klikker du der vil du få den oversat på få sekunder og så er det bare at printe den ud.

V.h.  Håndværkeren
Desværre er det helt værdiløst, uforståeligt. Og vil være helt ukendeligt dansk.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvor mange sider drejer det sig om?
Det ku' vel ikke være så svært. jeg er nysproglig student, sejler og er ikke bleg for at prøve at oversætte teksten for dig. Der er nok eet eller andet, du kan hjælpe mig med?
Jeg skal iøvrigt nok anskaffe mig et lille ekkolod til min kølbåd og ville tro, at en oversættelse som den søgte, ku' give mig lidt indblik i hvordan sådan et dyr virker.
hej baadsen du får lige en mail, vedhæftet den engelske version.
lynæs, det går nok ikke med forsvarets program, gad nok vide hvad der så kunne ske?. og til Håndværkeren puha man skal være rigtig kreativ for at forstå hvad oversættelsen mener, især med mit kendskab til andet end jydsk.

skibsbyggeren.

Annonce
Hej Brydegaard
Det ser ikke ud til at være så svært. Jeg har modtaget filen i den engelske version; men det vil tage lidt tid - sproget er ikke svært men der er jo et par sider..
Kigger på sagen og vender tilbage.
Baadsen
Det lyder spændende, jeg står på stand by

skibsbyggeren.

Hvad med at kontakte Palby og høre om de har en dansk version af manualen?
Troels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis