Hej folkens,
Jeg er på jagt efter en form for mellemstykket til et rør fra min emhætte der kan opføre sig, som en kontraventil. Grunden til dette skyldes at jeg vil undgå de hæslige lamelventiler.
Hvis der er nogen, som er bekendt med dette, så lad høre, min rørdimension er Ø160.
På forhånd tak.
Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!