Jeg har brug for hjælp med at få min drømme kone :-)

Hej alle GDS´er  jeg er kommet til finalen i en konkurence hvor vi kan vinde et bryllup på Hindsgård slot med 60 gæster.

Finalen afgøres på hvem der kan samle flest stemmer sammen.
Jeg håber derfor et par af jer vil tage jer et halvt minut og stemme på os på http://www.skala.fm/finalestem.php  Vi er par nummer 3 Martin og Pia
Der kan stemmes 1 gang pr Døgn.

Håber på jeres stemmer og takker tusind gange på forhånd.
Hej alle GDS´er  jeg er kommet til finalen i en... Vis hele indlægget
128 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ups lige en gang mere

ja det lyder som om der skal udrykningshorn på den bil
der skal bruges hellere før end for sent

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

der var jeg lige kommet til at stemme igen igen

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Og 3 dage endnu at stemme i, så alt kan ske endnu...
så er det da godt vi har flere forhånds skrevne stemmesedler

så på´n igen igen

ja det var så lige 8. gang idag

så kan der afgives stemmer i boks nr. 3

Ja, nu er der sku gået sport i det.

Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også