Nilan comfort 300 top ec

Jeg skal have installeret et ventilationsanlæg og er af flere blevet rådet til at købe et Nilan comfort 300 top ec anlæg.
Når man kikker rundt på nettet ser det ud til at alle forhandlere har indgået en prisaftale da alle annoncerer med næsten samme pris.
Er der nogen der ved hvor man køber et sådan anlæg til en god pris

/John

/John Jensen

28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke at de har lavet pris aftale, men at de opgiver den vejledene pris fra nilan

Hvis du kontakter dem for at få et tilbud på et anlæg, kan der komme rabatter på, hvis der ikke kommer det, så få et tilbud fra en anden

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det er jo ikke utænkeligt at der sidder nogle, der har fundet en "god" forhandler

Jeg håber at det lykkes at finde det til en god pris

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

vvsgiganten & Billigvvs er til at forhandle med, hvis du også køber rør og lyddæmpere samme sted. Selvom de måske ikke har det i deres internetside sortiment, kan man stadig købe det igennem dem.

mvh johnia

Hvad med at ringe til en af de forhandlere der står på Nilans hjemmeside og høre hvad den skal koste? og er de for dyre kan du jo nævne at du kan købe den billigere andetsteds så kan det være de vil gå lidt ned i pris.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Annonce
17000 er det billigste jeg har kunnet finde en comfort 300 top ec til. Er der nogen der har kendskab til en forhandler der sælger billigere ??

/John

/John Jensen

Hvorfor ikke vælge en loftsmodel?
Det er montageforhold der gør at en top model er smartest for mig at montere.

/John

/John Jensen

Ok, for loftmodellen er et par tusinde billigere og mere støjsvag da den er på loftet. Desuden optager den ikke plads i huset.

Skal du ikke have rør på loftet da?

PS har selv et Dantherm HCH-5 som jeg er yderst glad for.
Jo alle rør skal føres på loftet, og den kommer til at hænge på en murstensvæg deroppe også. Den kommer til at stå i et eget lille rum, kraftig isoleret. Ophængt på en murstensvæg kommer den ikke til at overføre støj af betydning til lofter og spær. Derudover har jeg skaffet en Nilan vandbåret varmeflade billigt og den er til en top model.

/John

/John Jensen

Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis