batteritester

Jeg har forgæves ledt på nettet efter en batteritester, som kan bruges via cigartænderstikket. Testeren skal kun vise batteriets tilstand, således at jeg ved, hvornår det er tid til opladning med hjemmeopladeren.

Kan nogen hjælpe mig med en forhandleradresse?

På forhånd tak.


 

Jeg har forgæves ledt på nettet efter en batteritester, som kan bruges via cigartænderstikket. Testeren skal kun vise batteriets tilstand, således at jeg ved, hvornår det er tid til opladning med hjemmeopladeren.

Kan nogen hjælpe mig med en forhandleradresse?

På forhånd tak.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at søge på et voltmeter! Det kan du så koble på et cigarstik og du har et billede af, hvordan det står til med akkuen.
En rigtig batteritester er et voldsomt apparatur, som du næppe ville bryde dig om at bruge og kan slet ikke bruges via cigarstikket.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak for hjælpen. Jeg vil prøve med et voltmeter.
Med venlig hilsen
amn

 

Jeg har forgæves ledt på nettet efter en batteritester, som kan bruges via cigartænderstikket. Testeren skal kun vise batteriets tilstand, således at jeg ved, hvornår det er tid til opladning med hjemmeopladeren.

Kan nogen hjælpe mig med en forhandleradresse?

På forhånd tak.

Batteritester har du egentlig ikke noget at bruge til. Hvis du monterer et voltmeter, vil du kunne se, hvad din batteritilstand er, ca. 12,5- 13,5 v, men dette er ikke ensbetydende med, at der er kapacitet nok til at starte. Som ktm skriver, så er en batteritester noget helt andet. Med den kan du belaste dit batteri med ( som den vi har på værkstedet) 200 amp, hvorefter du hurtigt kan se, hvorlænge batteriet kan holde til denne belastning. Netop i disse kolde tider, er det ikke nok, at der er 12-13 v på dit batteri, hvis du kan tappe det på 10 sek, så lad på dit batteri, hvis du mener det virker sløvt, og hjælper det ikke, så et nyt på, ikke nødvendigvis fra TH. Pris og kvalitet plejer at hænge sammen
Tak for dit svar. Jeg kan se, at det er et voltmeter, jeg skal have. Dejligt at have denne hjemmeside, hvor man kan søge om hjælp.
Med venlig hilsen
amn

 

Jeg har forgæves ledt på nettet efter en batteritester, som kan bruges via cigartænderstikket. Testeren skal kun vise batteriets tilstand, således at jeg ved, hvornår det er tid til opladning med hjemmeopladeren.

Kan nogen hjælpe mig med en forhandleradresse?

På forhånd tak.

BILTEMA

Der er en voltmeter som tilslutes i cigarettænder ind i bilen.

www.husegracaninauto.com

www.husegracaninauto.com

Tak for dit svar. Jeg har kontaktet Biltema.dk, men de har desværre ikke et voltmeter, der kan tilsluttes via cigartænderstikket. Jeg søger videre.

 

Jeg har forgæves ledt på nettet efter en batteritester, som kan bruges via cigartænderstikket. Testeren skal kun vise batteriets tilstand, således at jeg ved, hvornår det er tid til opladning med hjemmeopladeren.

Kan nogen hjælpe mig med en forhandleradresse?

På forhånd tak.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis